במקום לעשות את החישוב בראש – הכירו את מחשבון ההלוואות

אדם שפונה בבקשה להלוואה, זה כנראה אחרי הרבה ניסיונות לפתור את המצב מבלי לקחת אותה – זה המוצא האחרון ברוב הפעמים.

לכן הדבר האחרון שיש לנו סבלנות אליו כשאנחנו מגיעים למצב של לקיחת הלוואה הוא חישובים ארוכים והשערות מיותרות.

ובשביל לתת מענה לבעיה הזו המציאו את מחשבון ההלוואה! בואו נכיר אותו קצת לעומק…

 

המצבים בהם כדאי לקחת הלוואה

זה לא משנה אם אתם שכירים שיש בפניהם הוצאה גדולה, בעלי עסק שרוצה להתרחב, או בעלי מקצוע שמחליטים סוף סוף לתת לעצמם אפשרות להגשים את החלום ולפתוח מקום משלכם, כולנו מוצאים את עצמנו שוקלים לקיחת הלוואה מהבנק או מגורם חוץ בנקאי.
הלוואה יכולה להקל רבות על הלוקח אותה ולתת לו אוויר לנשימה ושמירת על איכות חייו הקיימת תוך שהוא פותר את הסיטואציה\המכשול הכלכלי אליו נקלע.

 

חישוב ריבית ההלוואה – איך זה עובד?

אחד הקריטריונים המהותיים ביותר שצריך לשקול לפני לקיחת הלוואה הוא חישוב ריבית ההלוואה באמצעות מחשבון הלוואות. אותה ריבית היא הסכום שמצטבר ואותו יש להחזיר לגורם ממנו נטלנו את הלוואה בנוסף לסכום אותו לווינו. ריבית היא מעין "עמלה". את סכום הריבית מקובל להוסיף לסכום ההלוואה ורק לאחר מכן פורסים את הסכום הכולל למספר תשלומי ההחזר החודשי. לכן, לפני שניקח הלוואה נבצע חישוב כולל של הסכום אותו אנחנו מבקשים ללוות כולל הריבית ורק לאחר מכן נוכל להחליט האם אנחנו יכולים לעמוד בהחזר ההלוואה אותה אנו עומדים לבקש.

 

הסוף לניחושים, לחישובים ולשבירת הראש – הכירו את מחשבון ההלוואות

במידה והלוואה אותה אנחנו רוצים לבקש היא מגורם בנקאי, אפשר להיעזר במחשבונים של הבנקים שנמצאים באתרי האינטרנט שלהם. כל שעליכם לעשות הוא לחפש "מחשבון הלוואה + שם הבנק"

גם באתר בליזלנד הלוואות לעסקים יש מחשבון הלוואות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הקריטריונים החסרים: סכום ההלוואה, תקופת ההלוואה בחודשים וללחוץ על כפתור ה"חשב" והמחשבון כבר יחשב לכם את הסכום הכולל אותו תצטרכו להחזיר במקרה של הלוואה.

 

עושים חושבים, האם לקיחת ההלוואה משתלמת?

כפי שכבר הסקתם, אין הלוואה ללא התוספת הנחמדה ושמה "ריבית", שהרי זו הסיבה שבגינה גופים כמו בנקים, מימונים ישירים, קרנות וגופים חוץ בנקאים בכלל נותנים את האפשרות של הלוואה. הכסף שלהם הוא הריבית. הריבית כמובן משתנה בין גוף לגוף ולא צריך להתייאש מחישוב במחשבון מסוים של בנק ספציפי. ערכו סקר מעמיק וגלו מאיפה הכי כדאי לכם לקחת את הלוואה שדרושה לכם. לאחר שחישבתם בכמה מחשבוני הלוואות והגעתם אל הריבית הנמוכה ביותר, ואל הגוף המשתלם ביותר ממנו כדאי להם ללוות, אתם צריכים לשקול בכובד ראש האם אתם מסוגלים להחזיר את הלוואה ולעמוד בכל תנאיה לטווח ארוך.

זכוכית מגדלת

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו