מה הוא טווח המחירים להתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי?

רכבים חשמליים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מי שמכירים בהם מקרוב, יודעים כי מדובר בכלי תחבורה שימושי ששומר על הסביבה ומאפשר לנו, בני האדם, לנהוג במקסימום נוחות. עובדה זו גרמה לנו לבדוק בכל פעם פרטים אחרים מעניינים בתחום זה. הפעם, יצאנו לבדוק מה טווח המחירים שאתם צפויים לשלם עבור התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

הנה עובדה חשובה שיש להכיר תחילה

רגע לפני שנציג בפניכם את טווח המחירים, עליכם לדעת שמדובר בטווח רחב יחסית. שכן, העלויות של התקנת עמדת הטעינה משתנות ממקום אחד לאחר. נציין כי העלות משתנה בעקבות הפרמטרים הבאים:

  • החברה הנבחרת (שכן, כל חברה יכולה לגבות כרצונה על השירות)
  • מקום המגורים שלכם
  • המרחק של עמדת הטעינה מארון החשמל שנמצא בקרבת מקום

כעת, אתם יודעים את העובדה החשובה ביותר בעניין זה, כך שאפשר להמשיך הלאה ולהציג בפניכם את טווח המחירים המדובר.

עמדת טעינה לרכב

כמה בערך תעלה לכם התקנה של עמדת טעינה לרכב?

בירור שערכנו בנושא העלה כי התקנה בסיסית של עמדה מסוג זה צפויה לעלות לכם בין 2,500 ₪ לבין 5,500 ₪ כולל מע"מ. נציין כי עלות זו נוגעת בדרך כלל למצבים שבהם מדובר בהתקנה של מכשיר שנמצא במרחק של כ – 20 מטר מקסימום מארון החשמל הראשי.

עשויה להיות תוספת בתשלום במידה וארון החשמל הראשי נמצא במרחק רב יותר. עובדה זו עשויה להעלות אצלכם שאלה מעמיקה יותר, למשל כמה עולה התקנה בסיסית של עמדת טיענה ומהי כוללת? הרי כל אחד רוצה לדעת שהוא משלם מחיר הגיוני על השירות המלא. התשובה לשאלה זו תופיע בפניכם באופן מסודר בפסקה הבאה.

 

מה ההתקנה כוללת?

במרבית המקרים, התקנה בסיסית כוללת את הדברים הבאים:

  • כבל עד 20-35 מטרים
  • מפסק פחת
  • מא"ז
  • מפסק פקט בצמוד לעמדת הטעינה

עמדת טעינה לרכב

אל תתמקדו במחיר – תשימו לב לאיכות

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להמליץ לכם שלא להתמקד בעלויות של ההתקנה בלבד, אלא באיכות השירות והמוצר שניתן לכם. כלומר, עליכם לבדוק באופן מעמיק כי ההתקנה מתבצעת על ידי חברה מוסמכת שיש לה ניסיון רב בתחום. אם לא די בכך, חשוב לבחון שיש ברשותה עמדת התקנה איכותית שתחזיק מעמד לזמן רב ותבצע את הטעינה על הצד הטוב ביותר.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את טווח המחירים להתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי. בשלב זה אתם יודעים כי מדובר בעלויות שמשתנות ממקרה אחד לאחר. כך שנותר לכם רק לפנות אל חברה מוסמכת ומומלצת, כדי שתוכלו לקבל ממנה הצעת מחיר מדויקת. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותיהנו מהרכב החדש והמתקדם שלכם.

עמדת טעינה לרכב

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו