המשחקים האהובים עליכם אונליין

לקראת סוף שנת 2022, רצינו לסכם את הטרנדים שהיו הכי משמעותיים השנה. אין ספק כי עולם המשחקים, ובפרט משחקי המחשב אשר אנשים משחקים אונליין תפס תאוצה. עם זאת, עד שבאנו לכתוב בשבילכם אתם הכתבה הזו לא היה לנו מושג עד כמה. לכן, אנחנו כאן בשביל לספר לכם מה הם המשחקים שהיו הכי אהובים עליכם ומה למעשה עושים במסגרת המשחק. אז יאללה, בואו נתחיל. 

 

הראשון והמשמעותי ביותר – טקסס הולדם אונליין

הרי היה ברור לכולנו שזה יהיה המשחק הראשון ברשימה. כבר שנים שלא ניתן להתחרות בפוקר, במיוחד בסגנון טקסס הולדם, ולציין אותו כאחד מהמשחקים הכי ממכרים וכיפים – בין אם משחקים אותו עם אנשים שאנחנו מכירים, בין אם מול מחשב ובין אם למול אנשים זרים שאנחנו רק משחקים איתם לצורך האדרנלין ואולי גם כדי להרוויח כמה שקלים.

דוגמה לאתר מצוין במסגרתו ניתן לשחק את טקסס הולדם הוא 7xl (https://7xlagent.co.il/). מדבר למעשה באחת משתי האפליקציות הפופולריות בתחום ההימורים ברשת, כשמדי יום עשרות אלפי אנשים משחקים בה מסביב לעולם במשך כל שעות היממה. האפליקציה המתקדמת מציעה מגוון רחב ועצום של משחקי קלפים מכל הסוגים כולל טורנירים רבי משתתפים, משחקי אונליין של משחקי מסורת כגון מכונות מזל ונותנת מענה לכל רמות המשחק השונות.

משחקים ברשת

פורטנייט

במסגרת המשחק הפופולארי, אתם והחברים שלכם יכולים להרוס כל דבר שאתם רואים בעולם המקוון של המשחק – בין אם מדובר בעצים, בניינים, רכבים ועוד. בהתאם, אתם יכולים לאסוף את החומרים שאתם מקבלים.

החידוש בפורטנייט בשונה ממשחקים אחרים שיופיעו ברשימה הוא היכולת לבנות מבנים מהחומרים שמקבלים. הבנייה נעשית באמצעות הצבת אחד מהאלמנטים (רצפה, תקרה, קיר, מדרגות ופירמידה) בחומר הרצוי (עץ, אבן וברזל). בפועל, אותם מבנים משמשים לצורך התבצרות ומתקפות.

 

Valorant

Valorant הוא משחק חדש יחסית אשר מופנה למשתתפים רבים. מדובר כרגע במחשק חינמי למכשירים מבוססי Windows. עם זאת, כבר אושר להביא את המשחק לאנדרואיד ול-iOS. במסגרת המשחק ניתן להתחבר עם עד חמישה מחבריכם בו זמנית ולשחק במצבים השונים של Valorant. עם זאת, לא משנה באיזה מצב, המטרה העיקרית שלכם תהיה לחסל את הצוות האחר בשרת על ידי הריגת כל החברים שלהם.

משחקים ברשת

Apex Legend

דומה למשחק הקודם, רק שניתן לשחק אותו עם עד שני חברים. לכל הדמויות יש יכולות ייחודיות משלהן. שחקנים יכולים לבחור מתוך הסגל ההולך וגדל שלכם ולנחות על מפה עצומה עם עוד מאה שחקנים כדי להיות האיש האחרון שעומד. לכן, אם אתם אוהבים אקשן דוגמת יריות ועוד Apex Legends הוא המשחק בשבילכם.

 

לסיכום

אין ספק שהעידן הנוכחי הביא איתו מגוון רחב של משחקים מגניבים שניתן לשחק לבד או יחד עם חברים. אנחנו בטוחים שכל אחד מהמשחקים לעיל יהיו מהנים עבורכם – השאלה אם אתם מעוניינים במשחקים טרנדיים כמו פורטנייט או במשחקים על זמניים כגון פוקר.

משחקים ברשת

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו