איך מחשבים את העלות הכוללת של מסיבת הרווקים?

אם אתם קוראים את השורות האלה, יש סיכוי טוב שאחד החברים הכי קרובים שלכם מתחתן ממש בקרוב, ועליכם הוטלה האחריות לארגן את מסיבת הרווקים שאתם והחבר שעומד להתחתן לא תשכחו לעולם. מן הסתם, הייתם רוצים להתפרע וליהנות ככל האפשר ביום של מסיבת הרווקים, אבל מצד שני לא הייתם רוצים לקרוע את הכיס יתר על המידה ויש לכם תקציב מוגבל. על כן, חשוב לתכנן את המסיבה בהתאם לתקציב שלכם והעלויות השונות של מאפייני המסיבה השונים, לפי אופי החתן ואופי החברים.

 

איפה עושים את המסיבה?

אחד הדברים שמשפיעים במיוחד על העלות הכוללת של מסיבת הרווקים, היא הלוקיישן של המסיבה. מן הסתם, יש מקומות זולים יחסית לעשות בהם מסיבת רווקים, ויש מקומות יקרים ביותר. לדוגמא, אם תקיימו את מסיבת הרווקים בבית של אחד החברים, אין עלות של השכרת המקום, וכך אתם יכולים לחסוך כסף על דבר אחד כדי שתוכלו להוציא יותר כסף על דבר אחר.

אם אתם רוצים לעשות מסיבת רווקים על יאכטה, ייתכן וזה יבוא על חשבון דברים אחרים, ותצטרכו לדאוג שהם יהיו זולים יותר, כמו לדוגמא האוכל או הפעלות אחרות החל משולחנות משחק ועד חשפניות, שיהיו מצומצמות יותר, לצורך ההנאה שבבילוי על יאכטה כל החברים יחדיו, עם מוזיקה טובה.

חשפניות

האוכל

אחד הדברים שעשויים להשפיע במיוחד על עלות מסיבת הרווקים זה האוכל. כולנו אוהבים לאכול אוכל טוב, ואין מאורע מתאים יותר לארוחות נהדרות מאשר מסיבת רווקים. אנחנו רוצים שכולם ייהנו, ואוכל זה דבר שבהחלט כולם יכולים ליהנות ממנו, בלי הבדל דת, גזע ומין.

על כן, אתם צריכים בתור המארגנים לקחת לשיקול דעתכם, איזה אוכל תאכלו במסיבה. מן הסתם, הזמנת מנות ממסעדת גורמה תייקר את העלות של מרכיב האוכל במסיבה, ביחס להכנת אוכל על האש, שיכול להיות גם מאוד טעים, לתת תחושה ביתית לאורחים במסיבה, אבל גם להיות זול יחסית, כדי שתוכלו לפנות תקציב לדברים אחרים שעלולים לעלות יותר.

אוכל למסיבת רווקים

תחבורה

משתנה שמשפיע על המחיר של המסיבה הוא האופן שבו תגיעו אליה. מצד אחד, אפשר שכולם יגיעו למסיבה באופן עצמאי. עם זאת, בגלל שמסיבת רווקים מערבת שתיית אלכוהול מרובה, כנראה שלא תרצו לנהוג כדי לא לסכן אף אחד, ואולי תרצו לארגן הסעה. זה אכן דבר שעשוי לייקר את העלות הכוללת, וכדאי לקחת את נושא התחבורה בחשבון.

 

הפעלות

מסיבת רווקים טובה היא מסיבה עם הפעלות. לצד אוכל משובח ואלכוהול, רבים רוצים להוסיף ערך מוסף לאירוע שיגרום לכולם לזכור אותו. בין אם מדובר על השכרת משחקים כמו פלייסטיישן או שולחנות משחק כמו סנוקר ועוד, ההפעלות נותנות ערך מוסף לאירוע אבל גם מייקרות את העלות, ועל כן חשוב לקחת זאת בחשבון בעלות הכוללת.

לחשב את העלות הכוללת

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו