התגברות על חוסר ביטחון במערכות יחסים: חיזוק ההערכה העצמית

חוסר בטחון יכול להשפיע עמוקות על היכולת של האדם ליזום מערכת יחסים, לשמר ולהעמיק אותה. כשאדם אינו מאמין בעצמו ויכולותיו, חושש מפני תגובת בן או בת הזוג, ופוחד שייעזב בסופו של דבר, הוא סובל מאד, וחבל. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו ללמוד כיצד להשתחרר מדפוסים של דימוי עצמי נמוך על ידי התגברות על חוסר בטחון במערכת יחסים וגם חיזוק ההערכה העצמית. 

 

מרכז מבינים זוגיות – המקום שלכם להתחזק ולצמוח לקשר זוגי אמיתי

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מציע סדנאות, אימון אישי וקהילה תומכת של רווקים ורווקות המחפשים קשר רציני על מנת לאפשר לכל אדם, בכל שלב בחיים, למצוא זוגיות בריאה ונכונה עבורו. במרכז תוכלו לעבוד על הדימוי העצמי, על הערך העצמי ועל זיהוי הדפוסים שמובילים אתכם לחוסר בטחון בזוגיות. במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על מרכז מבינים זוגיות, לחצו על הקישור.

מרכז מבינים זוגיות – המקום שלכם להתחזק ולצמוח לקשר זוגי אמיתי

התגברות על חוסר בטחון במערכות יחסים

בסיפור האגדה 'היפה והחיה', מציג את עצמו הנסיך כמפלצת חסרת לב, רגזנית וכועסת אשר כולאת את בל הקטנה בארמונו כעונש על פלישתה לחצרו. בל, בזכות ליבה הטוב, רואה מעבר למסכות שעוטפות את הנסיך ולאט לאט מקסימה אותו באישיותה המתוקה והכובשת עד שהוא חוזר להיות נסיך יפה תואר.

כולנו רוצים שיראו אותנו מבעד למסכות שאנו עוטים על עצמנו בשל חוסר הביטחון שלנו להיות אנחנו עצמנו. על ידי עבודה עצמית ואימון אישי, ניתן סוף סוף לשחרר לחופשי את האני האמיתי שלנו, לא לפחד ממנו ולהיות גאים במה שאנחנו באמת. רק כך נוכל באמת ליצור מערכות יחסים בריאות, אוהבות ושלמות עם עצמן.

 

חיזוק ההערכה העצמית

במרכז מבינים זוגיות ניתן ללמוד כיצד לחזק את ההערכה העצמית, כיצד להציג את עצמנו, כיצד להבליט את החוזקות והיכולות שלנו, ולהבין שבסופו של דבר כולנו בני אדם מורכבים עם יתרונות וחסרונות, ממש כמו כולם. באמצעות אימון אישי, הדרכה וזיהוי דפוסי התנהגות הרסניים ניתן יהיה ליצור מערכת תומכת של בטחון עצמי, ערך עצמי, היכרות עם האני האמיתי ועוד על מנת שלא תלכו לאיבוד שוב בתוך מערכת יחסים לא בריאה.

חיזוק ההערכה העצמית 

מה קורה לנו בזוגיות ללא ביטחון עצמי?

כאשר אנו נכנסים לקשר רגשי עם הערכה עצמית שלילית, עם דימוי עצמי נמוך ועם בטחון עצמי ירוד, אנחנו עלולים ליפול קורבן לקשר רגשי הרסני, כי אנחנו בסתר ליבנו לא מאמינים שמגיע לנו להיות מאושרים, ואם ננסה לצאת ממערכת היחסים הזו, סביר להניח שלא נמצא אף אחד אחר שירצה אותנו, ולכן עדיף להשאר גם אם רע לנו.

במרכז לומדים זוגיות תוכלו ללמוד להכיר בחוזקות שלכם כדי יהיה לכם קל יותר להתגבר על קשיים אלו ולהצליח למצוא זוגיות מחזקת ובריאה.

התגברות על חוסר ביטחון במערכות יחסים חיזוק ההערכה העצמית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו