התור הבא ל- MRI בקופה רק ב2032? קבעו עוד היום MRI פרטי!

למי מאתנו לא יצא להזדקק לבדיקה רפואית של הדמיה כמו אולטרסאונד, לכולנו! אבל למי שהצטרך לקבוע תור לבדיקת CT או MRI תמיד נתקל באטימות של התחשבות הן מבחינת זמנים והן מבחינת מיקום הבדיקה כך למשל, אפשר להתקשר היום ולקבוע בדיקת MRI  ולקבל רק לעוד שלושה חודשים, במקרה הטוב, ורק ב4 לפנות בוקר ורק בבית חולים או מרכז רפואי רחוק מהבית. לכן יותר ויותר אנשים פונים לביטוח הפרטי או במסלול פרטי.

 

זמן שווה בריאות

יש מצבים בחיים שאי אפשר לחכות ולהישאר אדישים אליו. אמנם, כאשר מדובר בבעיה רצינית עם חשש מידי לחיים, הרופא המטפל מפנה את המטופל לאשפוז ששם יערכו למטופל את כל הבדיקות הנדרשות כדי לעלות על הבעיה הרפואית כמה שיותר מוקדם.

אך יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אנשים סובלים מבעיה בריאותית שממש מקשה על חיי היום יום שלהם, כמו כאבי ברכיים, פריצות דיסק ועוד מחלות אחרות שעלולות עם הזמן ליצור בעיות נוספות, וכאשר הרופא לא מוצא לנכון לכתוב "דחוף", זמני ההמתנה מגיעים למספר חודשים ובשעות לא שעות ובמקום מרוחק מהבית. לכן היום, שהכול כל כך זמין ומהיר, כדאי לדעת שניתם להזמין mri פרטי בין אם יש לכם ביטוח רפואי ובין אם לא.

תור ל-MRI

איך להשיג תור במהירות וללא המתנה?

בחברת 360 מעלות שיא, מציעים לכל המעוניינים שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות בטווח זמן של בין 12 ל- 24 שעות. כמובן שמדובר על צילומי CT, MRI PETCT אולטרסאונד, בדיקות שמיעה ועוד בדיקות נוספות שזמני ההמתנה אליהם ארוכים מהרגיל.

כמו כן בחברה ייתנו תורים מהירים לאותם בתי החולים שיש ברשותם מכון MRI עם רופאים מקצועיים, תוך התחשבות במקום המגורים כך שאם מישהו גר בעיר רעננה, הוא לא יצטרך לנסוע עד לאשדוד בשעה 2 בלילה.

 

לסיכום – חיים רק פעם אחת ובריאות היא בראש סדר העדיפויות של כולם

כשנמצאים במצב שבו אנחנו זקוקים לטיפולים כאלה ואחרים במערכת הבריאות בארץ, יש סיכוי גדול שאנחנו ניכנס לסטטיסטיקת הנפגעים מזמני תורים ארוכים ומבירוקרטיה מפרכת ומייגעת. בעבר, כדי לקבל קדימות של תורים היה אפשר לשלם עשרות אלפי שקלים ואולי להיכנס לרשימת המתנה שגם הייתה ארוכה מאוד.

בזמנים של היום התמונה מעט שונה ואם יש ברשותכם ביטוח בריאות פרטי, ניתן לקדם את התורים משמעותית ובסבסוד של עד 80% בהסדר. אם אין ברשותכם ביטוח בריאות רפואי, ניתן לשלם בין 3,000 ₪ ועד 6,000 ₪ עבור בדיקות שונות שכמובן ביצוע התשלום גמיש וניתן לחלק אותו לתשלומים. לעיתים זהו הפתרון המושלם והיעיל ביותר על מנת לקבל טיפול ראוי ומהיר.

תור ל-MRI

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו