איך בוחרים חברת לוגיסטיקה לשילוח מוצרים?

המוצר שלכם מצוין, יש לכם לקוחות בכל הארץ? אולי אפילו בכל העולם? מצוין  איך אתם מעבירים אליהם את המוצר שלכם? הקמתם חברת הפצה? ברור שלא, לוגיסטיקה זה עסק למביני עניין. כמו שלא תגישו דוחות למס הכנסה ללא רואה חשבון, ככה לא תשלחו מוצר ללא חברת לוגיסטיקה, איך בוחרים אותה?  במקרה הזה הגודל קובע.

 

מהי חברת לוגיסטיקה

העולם היום פונה למקצועיות ללא פשרות. חברות רבות מבינות שיש להן מוצר מצוין ביד, אך קשה להן להביא את המוצר לכל לקוח פוטנציאלי. הסיבה פשוטה, חברה שיש לה רעיון מצוין לא בהכרח מבינה בייצור או בשיווק ולכן יכולה פעמם רבות לאבד לקוחות. כאשר הנושא מגיע כבר לפתחה של הערכות לוגיסטית שתאפשר העברה של המוצרים מפסי הייצור ועד ללקוח הסופי נדרשת שרשרת ארוכה ובעלת חוליות רבות שמחייבת שימוש במקצוענים, חברת לוגיסטיקה.

חברות הלוגיסטיקה הן בעצם החולייה המקשרת בין ייצור המוצר לבין הלקוח הסופי. כל התהליך שמתחיל באחסנת המוצר, שינועו לכל מקום שבו הוא נדרש ובסיום התהליך חלוקה והפצה הוא מורכב ודורש מומחיות ואמצעים, כאלו שיש רק לחברות הלוגיסטיקה.

משלוח מוצרים

מה חשוב בשילוח מוצרים?

בעת שילוח מוצרים מהמפעלים אל הלקוחות חייבים להקפיד על גורמים רבים בדרך. הגורמים מורכבים מאין ספור פעולות קטנות בדרך שמבטיחות את הגעתם של המוצרים, בכל צורה, משקל או נפח ליעדם הסופי.

  • אריזה – עוד לפני שהמשלוח מתחיל את דרכו, חשוב שהדרך תהיה לו בטוחה, בפליינג קרגו פתרונות אריזה ישמחו מאד להתאים לכל מוצר או משלוח את האריזה המתאימה לו, על ידי צוות מומחים מיוחדים לתחום.
  • שירותי הובלה מתקדמים – שינוע המשלוח הוא פקטור משמעותי, חברה גדולה ומובילה תוכל לתת פתרון לכל סוג משלוח שיידרש ולהמציא עבורו את כלי הרכב המתאים להובלה.
  • יכולת מעקב – הצורך לדעת איפה נמצא המשלוח בכל רגע הוא קריטי. חברות גדולות יודעות לספק את הנתון הזה און ליין ולא פחות חשוב, קיים תמיד איש קשר בשרות הלקוחות לתת מענה.

 

 מה היתרונות של חברה מובילה

כאשר אנחנו נעזרים בחברה גדולה ומובילה, אנחנו יכולים להנות ממגוון השירותים הרחב שמציעה אותה חברה.

  • מענה לכל בעיה – חברת לוגיסטיקה טובה תדע לתת מענה לכל בעיה שעולה אצל הלקוח, בין אם יש צורך בהובלה מבוקרת טמפרטורה, או בהובלת חומרים מסוכנים, תמיד יש פתרון.
  • פתרונות יצירתיים – גם לבעיות מורכבות יש פתרונות, לדוגמא חברות אריזה אשר מהוות חלק מקבוצת הלוגיסטיקה.
  • יחס אישי – בעבודה מול חברה מובילה תמצא מי שיענה לך בכל שעה ובכל יום. בעלי התפקידים מתמקצעים בעבודתם ויכולים לעשות פלאים בנושא הלוגיסטי.

 

 סיכום

חברות הלוגיסטיקה כיום הן חברות חכמות ומתקדמות, הן יודעות להעניק סל מוצרים מלא ואיכותי אשר יבטיח לך את השקט הנפשי שאת או אתה מבקשים עבור המשלוח שלכם. שילוח מוצר הוא לא עניין פשוט, עדיף להשאיר אותו למי שבאמת מבינים.

משלוח מוצרים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו