חולמים לעבוד בהייטק? כך תעשו את הצעד הראשון

הייטק זו אולי המילה הנשמעת ביותר כשמדברים על מקצועות מובילים, מרווחים ומשפיעים. היום בעולם הטכנולוגיה סוחף את השוק בכל המובנים ויותר ויותר אנשים נוהרים אל עבר המקצוע הנחשק. אולם, לפני שמשיגים את משרת החלומות ויושבים בנחת ומקלידים קוד צריך לעבור כמה שלבים כדי להצליח. אז מאיפה מתחילים ומה עושים?

 

קורות חיים

השלב הראשון ואולי הקריטי ביותר הוא כתיבת קורות חיים באנגלית. מבין שלל מועמדים פוטנציאלים אתם רוצים לבלוט על מנת שהמעסיק יבחין בכם ויתן לכם את ההזדמנות להתמיים לעבודה. לפני שבכלל יש לכם הזדמנות לדבר ולהראות את הכישורים והיכולות שלכם, אתם צריכים קורו חיים באנגלית.קורות חיים הם המפגש הראשון שלכם עם המעסיק, וכמו שידוע – אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.

 

להיות פעילים ואקטיבים

אי אפשר לשבת ולחכות בחיבוק ידיים שיפנו אליכם. דרך נטוורקינג ופניה לאנשים ולמגייסים – רק כך מצליחים להכניס רגל. צריך לנסות ולא לפחד לשמוע לא. קורות חיים באנגלית גם כאן משמשים כלי חשוב ומשמעותי. אם אתם פוגשים אנשים שמוערבים ויכולים לעזור, כשאתם פונים למגייסים או אפילו ישירות לחברות ועסקים אתם רוצים שיהיה לכם טופס זמין וברמה גבוהה שייצג אתכם כדי לשלוח ולהפיץ.

 

פתיחת חשבון לינקדאין

לינקדאין מהווה פלטפורמה תוססת עבור מחפשי המשרות למינהן.שילוב של הצעות עבודה ופרופילים של עובדים מאפשרים יצירת קשרים, פתיחת דלתות והשגת הזדמנויות. מי שרוצה היום לקחת חלק בשוק התחום ההייטק חייב שיהיה לו חשבון. הפלטפורמה היא באנגלית ולכן חשוב ליצור לעצמכם פרופיל מקצועי ותקין שמעסיקים יוכלו להביע עניין ולפנות.

 

לפתח כישורים וניסיון

יותר משחשוב ציונים ותואר נחשק, בעולם ההייטק נסיון וארגז כלים מפותח שווה הרבה יותר.  עוד כשאתם מנסים להשיג משרה בהייטק תדאגו לפתח ולהעשיר את היכולות והטכניקות שאתם מביאים לשולחן. מעסיקים הרבה יותר מעריכים אנשים המתמצאים במגוון תחומים. דרכים מעולות לעשות זאת הם דרך קורסים חיצוניים, עבודות ופרויקטים מזדמנים ולימוד עצמי.

 

סבלנות

לפעמים שוכחים את המרכיב הכי חשוב הכרוך במציאת משרה בהייטק, או בעצם בכל תחום אחר – סבלנות. זה בסדר שלא ישר מצליחים, זה בסדר לשמוע את המילה ״לא״ מידי פעם וזה בסדר לנסות שוב ושוב. העיקר זה ללמוד מכל חוויה, להבין איפה ובמה אפשר להשתפר והכי חשוב לא לוותר. יש דברים שבאים בקלות ויש דברים שלא, צריך תמיד לחתור להצלחה ולא לוותר. בסוף מוצאים.

 

לסיכום

את הצעדים החשובים לקראת מציאת עבודה בהייטק יש לעשות בליווי אנשי מקצוע ואנשים המבינים בתחום. זה יכול להתחיל מהשלב הכי ראשוני של ייעוץ לימודים והכוונה, וכמובן גם לפנייה לכותבי ועורכי קורות חיים באנגלית. לא צריך לעשות את זה לבד, יש מי שיכול לעזור ולהקל על התהליך ככה שבסוף בטוח תגיעו למשרה החלומית.

היי טק

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו