חופשה בצפון היפה – אלו המקומות כדאי לכם לבדוק

עם הנופים עוצרי הנשימה, ההיסטוריה העשירה והאירוח החם, הצפון היפה הוא יעד חלומי לחופשה. מהרים מלכותיים ועד כפרים ציוריים, אזור זה מציע שפע של אטרקציות ופעילויות כדי לשבות את ליבו של כל מטייל. אז, בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, טבילה תרבותית או פשוט מפלט שליו, הנה שבעה מקומות שחובה לבקר בהם בצפון שישאירו אתכם כמיהה לעוד.

 

1. גלו את היופי השליו של מחוז האגמים

שוכן בין גבעות מתגלגלות ואגמים נוצצים, אזור האגמים הוא גן עדן לחובבי הטבע. חקור את הנוף המדהים על ידי הליכה, רכיבה על אופניים, או אפילו שיט על פני אגם ווינדרמיר. לחוויה סוחפת באמת, התארחו באחד משלל הצימרים המומלצים בצפון, שם תוכלו להתעורר לנופים עוצרי נשימה וליהנות מארוחת בוקר ביתית מנחמת לפני היציאה להרפתקאותיכם.

 

2. שקע בהיסטוריה ביורק

צעד אחורה בזמן כשאתה משוטט בעיר ההיסטורית יורק. גלו את הסיפור המרתק של ההשפעה הרומית במרכז הוויקינגים Jorvik, התפעלו מהפאר של מינסטר יורק, וטיילו לאורך שאמבלס מימי הביניים, שלאורכו חנויות ובתי קפה מוזרים. לאחר יום של חיפושים, תוכלו להירגע בצימר נעים בלב העיר, לטבול בקסם ובחמימות של המקום ההיסטורי הזה.

 

3. גלה את המסתורין של חומת אדריאנוס

סעו אחורה בזמן אל התקופה הרומית כשאתם מבקרים בחומת אדריאנוס, אתר מורשת עולמי איקוני של אונסק"ו. ביצור עתיק זה, המשתרע על פני האזור הכפרי, מציע הצצה לעבר. חקור את ההריסות, טייל לאורך החומה ודמיין את הסיפורים שהיא מכילה. כשאתם יוצאים לכיוון חומת אדריאנוס, הקפידו לעצור בכמה מהצימרים מומלצים בצפון, בהם תוכלו להיטען מחדש ולהתפנק במטעמים מקומיים.

 

4. תענוג מהקסם של אדינבורו

חציית הגבול לסקוטלנד, תמצא את עצמך בעיר הקסומה אדינבורו. טבלו את עצמכם בהיסטוריה הכובשת שלה על ידי חקר טירת אדינבורו המלכותית, שיטוט לאורך המייל המלכותי האיקוני וביקור בארמון הולירוד היפהפה להפליא. לאחר יום של חיפושים, נסוג לצימר נעים, בו תוכלו להירגע ולתכנן את ההרפתקה הבאה שלכם תוך כדי הנאה מהאירוח הסקוטי החם.

 

5. חבקו את הוד מלכותו של הטבע בהרי הסקוטים

צאו הלאה לתוך סקוטלנד ותראו את היופי הבלתי מאולף של הרי הסקוטים. טיילו בנופים טרשיים, התבוננו במפלים שוצפים, וטבלו בשלווה של הלוקים העצומים שלו. הישארו בצימר מקסים השוכן בין ההיילנדס, בו תוכלו להתעורר לנופים מעוררי כבוד ולצאת להרפתקאות חוץ בלתי נשכחות.

 

6. לחוות אושר תרבותי בבלפסט

חוצים את הים האירי, בקרו בעיר התוססת בלפסט, השופעת היסטוריה ואוצרות תרבות. חקור את רובע הטיטאניק, התעמק בעברה הבעייתי של העיר בציורי הקיר של Falls Road, והתמכר למוזיקה אירית מסורתית בפאבים המקומיים. לאחר יום של טבילה במורשת העשירה של בלפסט, נסוג לאחד מהצימרים המומלצים בצפון, בו תוכלו להירגע ולהרהר בהרפתקאות היום.

 

7. להתפעל מהמסלול הענק

שום טיול לצפון אינו שלם בלי לראות את הפלא הטבעי של גבעת הענק. לכו לאורך עמודי הבזלת המשושים, שלכאורה נוגדים את חוקי הטבע והאזינו לסיפורים המיתולוגיים המקיפים את התצורה הגיאולוגית הייחודית הזו. לאחר שהתפעלתם מהיופי של ה-Causeway, תוכלו להירגע בצימר סמוך, ולהתענג על השלווה והקסם של סביבת החוף.

חופשה בצפון היפה מבטיחה חוויות בלתי נשכחות, מהיופי השליו של רובע האגמים ועד לסיפורים המיסטיים של מסלול הענק. עם ההיסטוריה העשירה שלו, הנופים עוצרי הנשימה והאירוח החם, אזור זה מציע מגוון אטרקציות ופעילויות שיתאימו לרצונותיו של כל מטייל. אז, ארזו מזוודות, הזמינו את השהות שלכם באחד מהצימרים המומלצים בצפון, וצאו למסע גילויים שייצור זיכרונות להוקיר לכל החיים.

צימרים מומלצים בצפון

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו