פלאי הטכנולוגיה: למה חשוב להתקין מצלמות אבטחה לבניין שלכם?

להתקין מצלמת אבטחה לבניין או לא להתקין מצלמת אבטחה לבניין? זו לא ממש שאלה. כפי שתיווכחו לדעת בזמן שתקראו את מאמר זה, מצלמות אבטחה הן בגדר חובה בכל בניין בישראל. מצלמות אבטחה מספקות שקט, ביטחון ולעיתים – כשצריך – תשובות לשאלה: "מה בדיוק קרה שם? ומי נכנס לבניין שלי?!"

 

מצלמת אבטחה מספקת הרתעה

בדיוק כמו התקנת קודן לרכב, מצלמות אבטחה לבניין יוצרות הרתעה אשר מרחיקה את הגנבים מהבית שלכם. מצלמת אבטחה לבניין מתפקדת כסוג של דחליל. ברגע שהפורץ רואה אותה – הוא מבין שהסיכויים שלו לבצע "פשע מושלם" יורדים משמעותית, והוא יעדיף לחפש בניין בו אין מצלמות אבטחה.

מצלמת אבטחה מספקת הרתעה 

מציאת והפללת הפורץ

אוקיי, יש פורצים שלא מפחדים ממצלמות אבטחה. הם חושבים לעצמם שגם עם מצלמת אבטחה הם יצליחו לבצע את "הפשע המושלם" במידה וילבשו בגדי הסוואה, כיסוי פנים או שפם מזויף. יחד עם זאת, גם הגנבים המוצלחים "נופלים" במיני זוטות, המאפשרות זיהוי מהיר שלהם. מספר רכב המילוט, אמצעי זיהוי גופני שלא ניתן להסתיר, דפוס פעולה שחוזר על עצמו… את כולם ניתן לזהות ולאתר בעזרת מצלמות האבטחה.

פרצו לכם לבית? לא נורא. גשו למשטרה עם הסרט שהמצלמה צילמה, ותנו לשוטרים לעשות את העבודה. בנוסף – קצת אלטרואיזם ואזרחות טובה. מצלמות אבטחה מסביב לבניין יכולות לעזור למשטרה ולציבור לתפוס פושעים נמלטים וכן לפענח תעלומות שלא קשורות אליכם.

מציאת והפללת הפורץ 

בקרה ומונטיזציה

בעזרת מצלמות האבטחה, ניתן לדעת מי מסתובב בכניסה או בתוך הבניין בכל רגע נתון. במידה ומדובר בבניין יוקרה, בקרה היא עניין מאוד חשוב. ועד הבניין מעסיק עובדים רבים, כגון גננים ומנקים, ויש לבצע עליהם בקרה.

כמו כן, במידה ותאונות (לא עלינו) כלשהן מתרחשות בבניין, ניתן להבין מה בדיוק קרה באמצעות סרט המצלמה – ולהבטיח שזה לא יקרה שוב. מונטיזציה היא נושא חשוב בבניין שיש בו ילדים או נערים. העולם הוא מקום מסוכן, ומצלמות המוצבות בכניסה ומסביב לבניין יכולות להסב להורים רוגע ותחושת בטיחות כשהם בעבודה.

 

מה חשוב לבדוק כאשר מתקינים מצלמת אבטחה לבניין?

לסיכום, עכשיו כשאתם כבר יודעים כמה זה חשוב להתקין מצלמת אבטחה לבניין, רצינו לצייד אתכם במספר טיפים שישמשו אתכם במעמד הרכישה עצמה. לפני הקנייה, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: כמה מצלמות עליכם להתקין בבניין על מנת לרשת אותו כמו שצריך, האם יש צורך במצלמת-צבע או שמצלמת שחור-לבן מספיקה וכן מהן "נקודות החולשה" של הבניין (כלומר, מהיכן ניתן להיכנס אליו בקלות).

כמובן, שברגע שתפנו לחברה מצלמות האבטחה שלכם, זו תעזור לכם בידע הזה, שלא תמיד נגיש לשאר האוכלוסיה. חברות אלו הן בעלות ניסיון וידע רב, והן ידעו בדיוק איזה סוג מצלמה יהיה אידיאלי בבניין שלכם, כמה ממנה נדרש והיכן להתקין אותה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק מעמיק ושאלו להמלצות חבריכם על מנת לבחור בחברה המתאימה ביותר.

פלאי הטכנולוגיה למה חשוב להתקין מצלמות אבטחה לבניין שלכם

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו