טיפים לנסיעה לאי הירוק

אירלנד היא אי קסום ממערב לבריטניה, אשר בשנים האחרונות הפכה להיות ארץ מתויירת מאוד.

על האי של אירלנד תוכלו למצוא את אירלנד עצמה ואת צפון אירלנד שהיא מדינה נפרדת השייכת לממלכות המאוחדת של בריטניה.

בשנים האחרונות חברות לואו קוסט כמו אייר לינגוס האירית החלו לפתוח קו חדש של טיסות מישראל לדבלין, וכך תיירים ישראלים רבים החלו להתעניין באירלנד.

הזמן הטוב ביותר לבקר באירלנד הוא בחודשי הקיץ, כאשר אנו מחפשים מקום להתאוורר בו ממזג האוויר החם והלח של ישראל.

אירלנד בחודשי הקיץ נשארת בטמפרטורות הנעימות המושלמות עד ימים קרירים, מה שנותן קצת נחת מכל החום הקשה של ישראל.

 

האי הירוק כל ימות השנה

זהו אינו הדבר היחיד שהופך את אירלנד לבחירה מושלמת לבילוי חופשת הקיץ – בעוד פה בישראל פריחת האביב הופכת לצהובה ויבשה, אירלנד נשארת ירוקה כל השנה, ולא סתם ירוקה – נופיה של אירלנד נראים כאילו יצאו מסיפורי אגדות, בארץ שכל הפולקלור המקומי של מבוסס על סיפורי פיות, שדונים ולפרקונים תוכלו לחוות אגמים נסתרים, מפלים מפכפכים וצוקים דרמטיים על הים בעוד שאתם תרים אחר תלתנים עם ארבעה עלים, או מחפשים את האוצר שבקצה הקשת.

ענף התיירות של אירלנד החל להתפתח מאוד בשנות ה-60 וה-70 כאשר אירלנד התחילה לבנות את עצמה מחדש לאחר שסבלה מהפצצות קשות במלחמת העולם השנייה. תוכלו להות מאטרקציות רבות כגון מוזיאונים, טירות מימיי הביניים, כנסיות מרשימות, פארקים ארכיאולוגים מימי הוויקינגים, שתיית הוויסקי והבירה המקומיים וכמובן צפייה במוזיקה אירית חיה מקפיצה ושמחה. אירלנד היא בערך בגודלה של ישראל, כך שמאוד קרוב להגיע לכל קצוותיה ואפשר אפילו בטיול קצר להספיק הרבה.

 

מלונות ומקומות אירוח

המלונות באירלנד נעים מהוסטלים זולים לצעירים עד למלונות 5 כוכבים, כמובן גם תוכלו להנות ממגוון של בד אנד ברקפסט ובתים באייר ביאנבי. מחירי מלונות באירלנד נעים בממוצע מ-30 אירו ועד 400 אירו, מה שהופך אותה לזולה יחסית ללינה בהשוואה למדינות אחרות באירופה.

כמו בכל הארצות, כשאתם בוחרים חדר באחד המלונות באירלנד רצוי מאוד להסתכל על הביקורות שהשאירו מבקרים אחרים במלונות כדי לוודא שאכן תמצאו חדר שיספק את צרכיכם וייתן לכם לנוח בשקט בסוף יום טיול בארץ היפהפייה הזו.

המלונות באירלנד אינם רק בערים הגדולות, גם בכפרים הקטנים ובפינות טבע נידחות תוכלו למצוא מלונות חלומיים עם נופים ירוקים והרבה שקט מסביב.

השפה הרשמית של אירלנד היא אנגלית, אמנם המבטא קצת מסובך, אך זה מקל מאוד על התמצאות בשטח, בין אם במלון או באטרקציות שתבחרו לראות. האיריים מאוד חביבים ותמיד ישמחו לעזור בכל עת ולהכניס אתכם לתרבות המקומית הכוללת שתיה רבה של בירות (בעיקר גינס), וויסקי וכמובן חגיגות שמחות של מוזיקה וריקודים איריים עם כלי נגינה ייחודיים אשר קיימים רק שם.
עם היסטוריה של אלפי שנים וטבע קסום אירלנד היא ארץ שתמיד תשאיר לכם טעם של עוד.

 

סוויטה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »