3 טכנולוגיות חדישות שקיימות לאיתור נזילות

חשבון המים שלכם הוכפל או עלה באופן משמעותי לאחרונה וצריכת המים שלכם לא השתנתה? אם כן, סביר להניח שכבר ייעצו לכם ליצור קשר עם איש מקצוע כדי שיבדוק אם יש לכם נזילה בבית.

אבל חכו רגע, לפני שתיצרו קשר עם בעל המקצוע, כדאי שתדעו מהן 3 הטכנולוגיות החדשות שקיימות לאיתור נזילות.

 

רקע אודות טכנולוגיות לאיתור נזילות

יכול להיות שקראתם את הפתיח ושאלתם את עצמכם: "למה אנחנו צריכים לדעת מהן הטכנולוגיות החדשות? הרי אפשר פשוט להתקשר לבעל מקצוע שיטפל בתקלה". סביר להניח שזו תהייה שעלתה בראשכם ואנחנו רוצים רגע לעשות לכם סדר ולהסביר למה בחרנו להציג את הטכנולוגיות הללו בפניכם. קרו לא פעם מקרים שבהם אנשים הזמינו בעלי מקצוע שהתגלו בשלב מאוחר מידי כלא אמינים. מה זה אומר? הכוונה שהם החליטו לשבור את הקירות כדי לבדוק אם יש נזילה. מדובר בשיטה מיושנת ביותר שכיום אפשר להימנע ממנה. לכן, כדי שתוכלו לשמור על הבית שלכם שלם כפי שהוא עכשיו, אתם צריכים להכיר את הטכנולוגיות הללו שיאפשרו לכם להימנע מבעלי מקצוע מפוברקים.

 

טכנולוגיה מספר 1- מצלמה טרמית

הטכנולוגיה הזו פועלת עם מצלמה ייחודית שכוללת אנרגיה אינפרא אדומה. האנרגיה הזו מבצעת מיפוי של המבנה דרך הקירות והרצפות (כך שלא צריך לשבור דבר) באמצעות יכולת איתור נזילות בטכנולוגיה מתקדמת זו, מתאפשר לראות אם יש נזילה מהצנרת של המים הקרים והחמים. כאשר יש נזילה של מים קרים, ניתן לראות על המסך צבעים בגווני כחול. כאשר ישנה נזילה של מים חמים, ניתן יהיה לראות גוונים בצבע אדום.

 

טכנולוגיה מספר 2 – גז

שיטה נוספת שמתקדמת ביותר לאיתור נזילות מים זו שיטה שבאמצעותה מחדירים גז אל תוך מכשיר ייחודי. למכשיר יש חיישנים רגישים מאוד שמסוגלים לזהות אם ישנה נזילה. ראוי לציין כי הגז אינו רעיל או דליק וכשהשימוש בו נעשה על ידי איש מקצוע מיומן, הוא בטוח לשימוש לאדם ולסביבה. שיטה זו מתאימה למקרים שבהם יש צנרת עמוקה מאוד, למשל במקומות הבאים:

  • חצרות של בתים
  • מתחת לבטון
  • מתחת למתכת

 

טכנולוגיה מספר 3  – איתור באמצעות חיישן קול

כיום ישנה אפשרות לאתר נזילה באמצעות חיישן קול שמאפשר לזהות אם ישנם דציבלים חריגים. ישנם לעיתים דציבלים נמוכים ביותר שאינם נשמעים באוזן והם מצריכים רמת דיוק גבוהה שניתן לקבל אותה אך ורק במהלך שימוש בטכנולוגיה הייחודית הזו. השיטה הזו מתאימה לאיתור נזילות במקרים הבאים:

  • בגינת הבית או הבניין
  • בצנרת משותפת
  • במקרים שבהם יש בעיית נגישות ולא ניתן להשתמש במצלמה תרמית

 

לסיכום

אלו היו 3 הטכנולוגיות החדישות שקיימות כיום לאיתור של נזילות מים. הטכנולוגיות הללו מאפשרות לאתר בקלות את מקור הנזילה, כך שניתן לטפל בה בהקדם מבלי לשבור קירות או מרצפות.

אינסטלטור

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »