3 טכנולוגיות חדשניות ברפואת השיניים

הטכנולוגיה כבר מזמן לא מילה גסה. ישנו שימוש רחב היקפים בה, והיא לעולם לא משעממת. היא מתפתחת מעת לעת, ומשנה גרסאות בהתאם להתקדמותה. ברפואת השיניים החלה מהפכה טכנולוגית, אשר מסייעת לרופאי השיניים למטב את פעולותיהם ולהגיע לדיוק רב בזכותה. הטכנולוגיה כבר כאן, והיא נכנסה בשיא הכוח גם לעולם הרפואה, והיא כאן בכדי להישאר.

 

קרן לייזר – לא רק משמידה שיערות

זו אחת ההמצאות המתקדמות ביותר בעולם, אנו מכירים את קרן הלייזר אשר יודעת להשמיד שיער מהשורש, אך בזכותה ניתן גם להשמיד רובד חיידקים ורקמות חולות בשיניים, ובשל זאת להביא לידי טיפול מוצלח ביותר. קרן הלייזר, יכולה להחליף את המקדחה הקלאסית שכולנו מכירים, המרעישה והקודחת בצורה לא נעימה, וגם את הסכין, למשל.

היא ממוקדת ביותר, ויכולה לבצע את מירב טיפולי השיניים הקיימים כיום. היא אינה כואבת, ותהליך ההחלמה שלה קצר משמעותית, משום שהקרן פוגעת בדיוק רב – ברקמה החולה שבגללה באנו לטיפול. אחד מיתרונותיה הבוהקים, הוא שהקרן מסתמכת גם על מחשוב, ולא רק על עיניו של הרופא, שיכול לטעות לפעמים.

 

הסורק הדנטלי כבר כאן

אחד העזרים הבולטים ביותר, והטובים ביותר כרגע בשוק הוא הסורק הדנטלי. הסורק, מורכב ממצלמה חדשנית, ובעלת עזרים ממוחשבים המותקנים בה. תפקידו הוא לספק מספר תמונות מזוויות שונות של הפה, לשלוח אותן לעזרים הממוחשבים בו, ובכך הוא מייצר מודל תלת מימדי של שיניי המטופל.

בזכות הסורק הדנטלי, ניתן להתמקד בחלל הפה בצורה מפליאה, ובכך הוא עוזר לרופא להבין איך תהיה שיטת הטיפול, להבין את אורכו ועוד. נעשה שימוש רחב היקפים בסורק, והוא תופס תאוצה בקרב רופאים רבים בישראל. השימוש בו פופולרי יותר בחו״ל. לכן אם אתם רוצים לבצע השתלת שיניים בטורקיה למשל, דעו כי מירב המכשור המתקדם בעולם, נמצא כבר שם.

 

אווירה ממוחשבת עושה טוב לנשמה

בעולם רפואת השיניים, המהפכה התרחשה כבר מזמן. הגליון הרפואי פופולרי פחות, ובמקומו המחשב בזכות מערכותיו המתקדמות, שומר ומאחסן את כל המידע הרפואי ויודע להציגו ולמצאו בכל צורך, ולפי דרישת הרופא המטפל. המכשור הרפואי המתקדם, מסייע לרופא להבין לעומק את שיני המטופל, ואת דרך הטיפול בו.

 

טיפולים לא כואבים ואתם בעננים

עם הטכנולוגיה החדישה, טיפולי השיניים כבר נסבלים לחלוטין. אין כל סיבה לחשוש מרופאי השיניים, הטכנולוגיה מביאה עמה את ההבנה כי אף אדם לא רוצה לסבול, והיא יודעת לעזור לרופא לקבל החלטות מקצועיות, עם מינימום טעויות, שיפגעו בו וגם בכם כמטופלים.

 

השיניים הן החלון לנשמה

טיפולי השיניים נעשים פופולריים יותר ויותר, משום שהאדם מבין כי עליו לטפל בהן, ולא להגיע למצב שבו יהיה מאוחר מדי, והכאבים לא ירפו ממנו. השיניים חשובות דיו בכדי לסבול את הכאב. אך כבר לא, אין סיבה לדאגה, הטיפולים כבר לא כרוכים בכאבים איומים ומפחידים.

שיניים קדמיות

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »