טכנולוגיות מתקדמות להשתלת שיער, שכדאי להכיר

רבים מהישראלים מוצאים את עצמם כאשר עוד בשיא חייהם מתחילים להתקרח. השיער הוא הדימוי הטוב ביותר שיש לאדם, ובמיוחד לגבר, שכן גבר עם שיער שופע ומלא נחשב לגבר יפה וצעיר, ואילו גבר שמתחיל להקריח בצדדים לא נחשב לכזה כלל.

רבים מעוניינים להחזיר לעצמם את עטרת הראש, ולכן פונים אל השתלות שיער, אז במאמר זה נדבר על שתי הדרכים הנפוצות ביותר בהשתלת שיער, ולמה כדאי לכם להכיר אותן, על מנת שתוכלו לחזור וליהנות משיער בריא ושופע ויפה במיוחד?

 

נעים להכיר נתוני הקרחה בעולם

קודם כל כדאי לכם לדעת, שאתם לא לבד, 50% מהגברים בעולם סובלים מקרחת ו60% מהגברים בישראל בני 30 ומעלה סובלים מהתקרחות בשלב זה או אחר של חייהם. הדרך הכי טובה לטפל בהתקרחות היא השתלת שיער, לפני שאתם רצים לבצע את התהליך הזה, כדאי שתקבלו את המידע האמין ביותר שיעזור לכם לבצע ההחלטה הקשה הזו.

 

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא כמו ניתוח לכל דבר, אז בניתוח זה לוקחים זקיקי שיער מהאזור שבו גדל שיער, ומשתילים אותם באזור שאין בו שיער. חשוב לציין, כי כיום קיימות מגוון רחב של טכניקות שונות, שהן על אותו עיקרון, וחשוב להכיר אותן לפני שמבצעים השתלת שיער.

 

השתלת שיער בשיטת FUE

שיטה זו הפכה לשיטה הכי נפוצה בישראל. בשיטה זו לוקחים את זקיקי השערה מהקרקפת, ליתר דיוק, מהמקום האחורי של הקרקפת, והעברת הזקיקים אל המקום בלי השיער. היתרון בשיטה זו שמדובר באזור גדול יחסית כך מצליחים להשיג כמות גדולה מאד של זקיקי שיער, על ידי כלי חיתוך קטן. הרופא אוסף את הזקיקים אחד אחד ולאט לאט מעביר אותם יחידים לתוך האזור שאין בו שיער.

 

השלבים של ההשתלה הזו:

  1. יש לחלץ מספר זקיקים מהמקום התורם, שכל יחידה כזו מכילה מספר שערות
  2. ביצוע נקבים זעירים ושימוש במכשור מיוחד מאד, המאפשר לאסוף את הזקיקים ולבצע עבודה מדויקת יותר.
  3. הרופא לוקח את הזקיקים השתלים, ומשתיל אותם לתוך הנקבים הזעירים.

 

השתלת שיער בשיטת FUT

שיטה זו מתבצעת על ידי הסרת אזורים של צמיחת שיער מעור הקרקפת, והשתלתם באזורים שאין בהם צמיחת שיער. היתרון הגדול של שיטה זו חיילוץ של זקיקי שיער רבים.

 

השלבים של ההשתלה:

  1. לקיחת רצופות עור וסגירתה בשיטה מיוחדת לא משאירה צלקת.
  2. הכנת השתלים
  3. הזקיקים יושתלו על ידי מחט ייעודית הגלדים יהיו 14 ימים.

 

השלת שיער בשיטת DUI

השתלת שיער ישירה טכניקה זו לא משאירה צלקות ומתבצעת בזן הקצר ביותר. בשיטה זו ההשתלה מתבצעת על ידי שני שלבים:

  • לקיחת הזקיקים מהאזור התורם שהוא העורף
  • הזקיקים מושתלים בקרקפת על ידי מחט מיוחדת

לסיכום: קיימות מספר שיטות של השתלות שיער לכולן יש מכנה משותף לקיחת זקיקים ממקומות שונים והשתלה שלהם במקום המיועד.

דוגמן

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »