טסים לחו"ל? הנה מה שאתם חייבים לסדר מראש

טיסה לחו"ל הפכה להיות בשנים האחרונות משהו שחייבים לעשות לפחות פעם בשנה. אבל בחו"ל, למרות שמאוד כיף ומעניין, יכול להיות קצת קשה. ארגון מראש של כל הדברים החשובים – יכול לחסוך לכם הרבה דפיקות לב וכאב ראש. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על כל מה שחייבים לסדר מראש לפני שאתם טסים לחו"ל.

 

חבילות טלפון וגלישה

eSIM (SIM מוטמע) הוא סוג של כרטיס SIM המובנה במכשיר. זאת בניגוד לכרטיס הסים הרגיל שאנחנו מכירים, שהוא כרטיס פיזי שניתן להסירו. eSIM הופכים נפוצים יותר ויותר בסמארטפונים, מחשבים ניידים ומכשירים אחרים.

אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל, עליכם לבדוק אם המכשיר שלכם לא נעול או שהוא יעבוד עם רשת של ספק מקומי. לכן, לפני היציאה לחופשה, כדאי לבדוק עם חברת הסלולר שלכם ובהגדרות הפלאפון שלכם האם הם תומכים ב-eSIM. הפעלה של חבילות eSIM היא לא מורכבת, אבל כן כדאי לעשות אותה עוד כשאתם בישראל.

חבילות eSIM

פרטי קשר למקרי חירום

מומלץ לשמור גם בעותק פיזי וגם בעותק בטלפון את כל המספרים החשובים במדינת היעד. בפתק צריכים להופיע מספר השגרירות הישראלית, המספר של המשטרה, המספר של שירותי החירום וההצלה ועוד. שימו לב שלא תוכלו להתקשר לאף אחד מהמספרים האלה – אם לא תהיה לכם חבילה סלולרית במדינת היעד. זו סיבה נוספת לכך שחשוב לקנות חבילת eSIM לפני טיסה לחו"ל.

 

תיק תרופות

כאשר אורזים לטיול בחו"ל, כדאי להביא אספקה של כל תרופות מרשם שאתה נוטל באופן קבוע, וכן ערכת עזרה ראשונה בסיסית. בתיק התרופות שלכם כדאי להחזיק איבופרופן (אדוויל, אקמול) לשיכוך כאבים, אנטיהיסטמינים (זילרג'י) לאלרגיות, תרופות משחררות גודש (דקסמול סינוס) לגודש באף,סותרי חומצה (קלבטן) לקלקול קיבה, תרופות לשלשול (סטופיט) וכמובן – קרם הגנה ואלוורה.

כמובן, מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה או מומחה לרפואת נסיעות לפני הטיול כדי לדון בחששות בריאותיים ספציפיים או חיסונים מומלצים. כמו כן, חשוב לוודא שהתרופות שאתם מתכננים להביא הן חוקיות ומותרות במדינה שבה אתם מתכננים לטייל.

חבילות eSIM

עותק של מסמכים חשובים

בנוסף לכל אלו, כדאי גם להחזיק בתיק צילום של כל המסמכים החשובים – דרכון, ויזה (אם יש בה צורך), פנקס חיסונים ועוד. עותק של כל המסמכים החשובים יעזור לכם להתמודד יותר בקלות עם משברים ומצבי חירום בחו"ל. שימו לב שאתם גורסים (או פשוט קורעים טוב) את כל הצילומים.

 

מקום במזוודה לקניות

חברות התעופה עושות רווח נאה מתיירים שהגיעו עם מזוודה עם משקל גבולי, קנו מזכרות – ועוברים את משקל היעד בדרך חזור. אתם לא חייבים לממן את חברת התעופה יותר מעלות כרטיס הטיסה. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר קצת מקום ריק במזוודה.

 

סיכום

לסיכום, ארגון מראש לפני טיסה לחו"ל זה לא קשה. כל שעליכם לעשות הוא לקחת את הזמן, ולעבוד באופן שיטתי ומסודר.

חבילות eSIM

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו