טקסס הולדם: מדריך חוקים לשחקן המתחיל

מרגישים שהגיע הרגע שלכם לדעת פוקר? כולם מסביבכם משחקים ואתם לא יודעים במה מדובר? או שאולי בעבר יצא לכם לשחק כמה פעמים אך אתם זקוקים לריענון ורוצים להכיר את החוקים יותר מקרוב? עיינו במאמר שלפניכם ותוכלו לצאת לדרך ולשחק פוקר בכל מסגרת שתרצו.

 

מה המטרה של המשחק?

עוד לפני שנדבר על השאלה כמו איפה אפשר לשחק פוקר בישראל, חשוב להבין מה בכלל המטרה של המשחק הנפלא הזה שכובש מזה שנים את העולם כולו. למעשה זה הרבה יותר פשוט ממה שאולי חשבתם, כי מטרת העל שלכם במשחק היא למעשה ליצור את הרצף הכי טוב שיש מתוך 5 קלפים שגלויים על השולחן ועוד  קלפים אישיים שמהווים את "היד" שלכם. נקודה חשובה שצריך להבין: יש כמה שלבים למשחק ובכל אחד מהם קורה משהו אחר. מה שכן משותף לכל השלבים זו העובדה שבכולם, אם נשאר רק שחקן אחד עם קלפים ביד, הוא המנצח והוא זה שלוקח את כל הקופה. כמו כן, בדרך כלל משחקים פוקר בין 5 ל 9 אנשים שיושבים סביב השולחן ועושים ביניהם סבב של משחק.

 

שלבי המשחק

במשחק פוקר יש 4 סבבים שונים והם עונים לשם "רחובות", כאשר הראשון שבהם מתחיל למעשה עם חלוקת הקלפים. שני השחקנים הראשונים שידברו הם אלה שיקבעו את ההימור ואז כל שאר השחקנים יוכלו לדבר ולהתייחס לעניין. יש כמה מושגים שצריך להכיר הקשורים לסבבים השונים, כמו לדוגמא: קיפול (פולד) – מצב שבו השחקן בוחר להחזיר לדילר את הקלפים, הוא מוותר על היד הנוכחית וישחק רק ביד הבאה. עוד מושג שאי אפשר להתעלם ממנו בפוקר הוא כמובן העלאה (רייז). כאן מדובר על מצב שבו אחד מהשחקנים רוצה להכניס לקופה יותר כסף לעומת ההימור הקודם. זה מאלץ את כל האחרים לוותר, להשוות או להשוות ולהעלאות עוד.

 

האם כדאי לעשות קורס מקצועי?

בין אם אתם רוצים להיכנס ללינק למידע נוסף על 7XL POKER ולהתחיל לשחק אונליין ובין אם אתם חושבים לנסוע לקזינו מפואר בלאס וגאס, כמובן שאתם צריכים לוודא שאתם באמת ברמה מספיק טוב. לכן כדאי שתדעו: היום אתם יכולים לעשות קורסים שונים שעוסקים בלימוד פוקר. אומנם זה נכון שקורסים כאלה עולים כסף, ולא פעם המחיר יכול להיות גבוה, אך מצד שני, קורס כזה ייתן לכם את כל הכלים שאתם צריכים. זו לא חוכמה להתחיל להמר ככה סתם ולקוות שיהיה לכם מזל, כי אם אתם יכולים לעשות את הדברים בצורה יותר מסודרת, למה שלא תחשבו על כך? זה נכון שיש כאן עניין של מזל ופוקר זה לא רק משחק של אסטרטגיה, אך חשוב שיהיו לכם תחילה כלים מתאימים. לכן כדאי שתירשמו עוד היום לקורס מקצועי לפוקר כי זו יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »