ההורים שלכם מתבגרים? הכירו 3 פריטים שיקלו עליהם

התבגרותם של הורינו היא תהליך טבעי ובסופו של דבר גם אנחנו נעבור את אותו תהליך. יחד עם זאת לנו כילדים של הורינו לא תמיד קל לראות את התבגרותם בעיקר כשלעיתים אנו רואים גם הדרדרות בתפקוד שלהם, כגון ביצוע פעולות באופן איטי יותר, הדרדרות בשמיעה או בתפקוד קוגניטיבי. לשמחתנו, הטכנולוגיה המודרנית מציעה לנו פתרונות שיסייעו ויקלו על הורינו. קבלו בבקשה שלושה פריטים שיסייעו להוריכם המתבגרים.

 

טלפונים סלולריים מוגברים

בעידן של היום טלפון סלולרי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו בכל גיל. יחד עם זאת, לא תמיד קל לכולם להשתמש בטלפונים החכמים ובעיקר להורינו המתבגרים שלא תמיד קל להם להתמודד עם הטכנולוגיה המתפתחת בקצב מהיר. לכן, שימוש בטלפון סלולרי מוגבר יכול לסייע מאוד להורים שלנו אם הם מתקשים עם הטכנולוגיה של טלפון חכם רגיל. זהו טלפון עם מסך גדול יותר המקל את הצפייה בדברים ועל הנגישות לכל מיני אפליקציות חדשות. המכשיר מאפשר ניווט פשוט שיכול למנוע חיוג מקרי וכמובן שיש בו כפתור חירום ואפשרות לביצוע שיחות וידאו בקלות. הטלפון תומך במגוון רב של שפות ומאפשר  ואופציה לשליחת הודעת מצוקה ומיקום של המכשיר לעד שלושה אנשי קשר.

טלפונים סלולריים מוגברים

מד לחץ דם ביתי

מעקב אחר לחץ הדם שלנו הוא דבר חיוני בכל גיל ובפרט בגיל השלישי. לחץ הדם שלנו משתנה לאורך שנות חיינו ולרוב עם ההתבגרות לחץ הדם יעלה. גורמים נוספים לעליית לחץ הדם הם סוכרת, סטרס, השמנת יותר ועוד. ללא ספק חשוב מאוד שיהיה בבית מד לחץ דם ביתי אשר בעזרתו יוכלו הורינו לעקוב אחר לחץ הדם שלהם ולפנות לקבלת ייעוץ רפואי במידה ומתגלה משהו חריג. חשוב לבצע את המדידה פעמיים ביום על יד שמאל ולהיות במצב של מנוחה לפני ואחרי המדידה. ישנם סוגים שונים של מדי לחץ דם וניתן לבחור מה שמתאים להורים שלכם.

 

אוזניות לטלוויזיה

אחד המאפיינים של התבגרות הורינו הוא לרוב ירידה בשמיעה. ישנם לא מעט מכשירי שמיעה שיכולים לסייע במגוון רחב של תחומי החיים שלנו. אחד מהם הוא אוזניות לטלוויזיה לכבדי שמיעה. אוזניות כאלה מאפשרות למי שחלה ידירה בשמיעה שלו לצפות בטלוויזיה בווליום שיאפשר לו לשמוע בלי לפגוע בשמיעה ובלי להפריע למי שנמצא יחד אתו או איתם, מאחר ובזכות אוזניות אלו כבד השמיעה אינו צריך להגביר את הווליום של הטלוויזיה. ללא ספק אוזניות כאלו משפרות את איכות החיים של הורינו והסובבים אותם.

לסיכום, במאמר זה סיפקנו המלצות לשלושה סוגי פריטים שיכולים לסייע אך כמובן שישנם עוד פריטים רבים שיכולים לסייע. ניתן לראות כי חרף הקשיים שנלווים להתבגרות הורינו, קיימים לא מעט מכשירים שיכולים לסייע, להקל ולהנעים עליהם על החיים בגיל השלישי.

הורים מתבגרים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו