רווקות ונהנות – כך תדאגי למסיבת רווקות מושלמת לחברתך

מי שארגנה בעברה מסיבת רווקות יודעת כי מדובר בהליך שמצריך היכרות עם השלבים השונים. שכן, המסיבה מורכבת מכל מיני אלמנטים שיאפשרו לכל הנוכחות (ולכלה במיוחד) ליהנות מאירוע בלתי נשכח. יצאנו לבדוק עבורכן איך תוכלו לדאוג למסיבת רווקות מושלמת לבסטי שלכן וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג בפניכן את ההליך שלב אחר שלב. הישארו אתנו ותצאו מומחיות בכל הנוגע לארגון ערב בלתי נשכח.

 

השלב ה – 1 בארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת: תקבעי תאריך ומיקום שמתאים לכולן

בשלב הראשון את צריכה לפתוח קבוצת וואצאפ ולהזמין אליה את כל החברות שהכלה רוצה להזמין אל המאורע. חשוב מאוד שתשימי לב לפרטים הבאים:

  1. את לא שוכחת אף אחת (אחרת זה יהיה מביך)
  2. את צריכה לתאם מיקום שיתאים לכל הבנות (כולל אלה שמגיעות עם תחבורה ציבורית)
  3. את צריכה לבדוק שהתאריך מתאים לכולן

חשוב לציין כי לעיתים יש מישהי אחת או שתיים שלא יכולות להגיע בתאריך שמתאים לרוב הבנות. אם זה המצב, כדאי לבדוק עם הכלה אם מדובר בחברות קרובות שצריך להתגמש עבורן או לא.

הלבשה תחתונה לכלה

השלב ה – 2 בארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת: תתחילי לגייס כסף לארגון האירוע

בשלב זה את צריכה לציין בפני הבנות שבקבוצה את הסכום שאת צריכה כדי לארגן את האירוע. חשוב מאוד להסביר להן כמה בערך את מתכננת להוציא על כל דבר, כדי שתהיה שקיפות. אנחנו ממליצות לכתוב למשל שאת הולכת להוציא כ – 500 ₪ על מתנה מכולן על הלבשה תחתונה לכלה שתשמש אותה לערב האירוע וגם לאחר מכן ו – 1,000 ₪ על מפעיל וכן הלאה.

 

השלב ה – 3 בארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת: תזמיני מפעיל ייחודי

בשלב השלישי את צריכה לבדוק פרטים על מפעיל ייחודי. חשוב מאוד שהבחירה תהיה בשיתוף פעולה עם שאר הבנות. שכן, אם את מתכננת להזמין למשל רקדן (לא חשפן, רקדן), עלייך לבדוק כי אין בנות דתיות בקהל או בנות שהזמנה זו עשויה להיות בעייתית עבורן.

הלבשה תחתונה לכלה

השלב ה – 4 בארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת: תשלחי הזמנות לכולן

בשלב הרביעי והאחרון נותר לך רק לעצב הזמנה באתר אונליין ולשלוח אותה אל כל הבנות שמוזמנות. חשוב מאוד שתבדקי מספר פעמים כי התאריך, השעה והמיקום מדויקים. כבר שמענו על מסיבות שהתקיימו במקום X וההזמנה שלחה את המוזמנות אל מקום Y שנמצא הרחק משם. הקפדה על הפרטים הקטנים תקל עליכן בהמשך ותמנע אי נעימויות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו לארגן מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלכן על הצד הטוב ביותר. בשלב זה יש בידיכן את האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכן רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחות בכך שאתן הולכות לקיים מסיבת רווקות בלתי נשכחת.

הלבשה תחתונה לכלה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו