כל היתרונות בתפריט דיגיטלי

אם אתם בעלים של מסעדה, כנראה אתם מכירים את הסיטואציה המביכה הבאה. המלצר מביא ללקוח את התפריט המודפס על נייר מהודר, הוא רואה מנה שמגרה אותו, אבל כשהוא בא להזמין מסתבר שלא עידכנו את התפריט והמנה כבר יצאה מהלקסיקון… עם תפריט דיגיטלי הפשלה הזו לא קורית. הכנו לכם סקירה על התפריט הדיגיטלי, אחרי שתקראו אותה כנראה שגם אתם תרצו לעבור אליו. 

 

התפריט בדור הבא

עידן שבו הכל נמצא בדיגיטל – במסכים, דורש מבעלי העסקים להתאים את עצמם לחדשנות, שנמצאת איתנו בכל מקום שלא נלך. הבנק, הקניות ואפילו שירותי הבריאות כולם מתנהלים דרך המסך, ואין סיבה שעולם התפריטים יישאר מאחור, בעולם המיושן. תפריט למסעדה מביא את הבשורה לעולם שלכם, בעלי העסקים. ונותן לכם וללקוחות ליהנות מיעילות, זמינות וחדשנות, שיעזרו לכם לפרוץ קדימה ולהרים את העסק לגבהים חדשים.

תפריט הדור הבא

עסק חדשני

לאיזו מסעדה תרצו לצאת לבלות? לאחת שנראית מעדנייה משנות ה-90, או למסעדה מעוצבת בטוב טעם? התשובה ידועה מראש. וכן, תפריט דיגיטלי או תפריט מנויילן על דף פשוט, זה מה שיעשה את ההבדל בין עוד מסעדה לבין מסעדה מעודכנת שכיף לצאת לבלות בה. התפריט הדיגיטלי מקושר לרשתות החברתיות, מה שנותן לכם בעלי העסק עוד דרך שיווקית נפלאה. לקוח שאהב את המקום ישלח לחברים קישור לתפריט שלכם, מה שיתן לכם יתרון שיווקי על המתחרים.

 

יעיל וקליל

התפריט הדיגיטלי מתעלה על חברו המודפס, ועושה לצוות העסק חיים קלים יותר. לצורך העניין במסעדה, יש לכם שינוי שתרצו לעשות בתפריט? מבצע חדש? רוצים להבליט מנות פופולריות? במקום לדבר עם הגרפיקאי ולרוץ לבית דפוס כל פעם שבסך הכל אתם רוצים לעדכן משהו קטן, לחיצה קטנה על הכפתור והשינוי מתעדכן בתפריט.

אם תעברו לתפריט דיגיטלי גם המלצרים שלכם יודו לכם, במקום לרוץ בין הלקוחות לחלק או לאסוף תפריטים ומידי פעם גם לנקות אותם… הלקוח סורק את הברקוד והתפריט כבר מוצג אצלו בנייד .

 

לקוחות מרוצים

המעבר לדיגיטל מעולה לא רק לכם בעלי העסק, אלא גם ובמיוחד ללקוחות שירצו לחזור אליכם עוד. יתרון משמעותי ללקוח הוא היעילות – אין צורך לחכות לתפריט, וגם אם יש כמה סועדים יחד, כל אחד פשוט פותח את התפריט בנייד שלו בקליק אחד התפריט לפניו. נוח ופשוט.

עוד יתרון היא הויזואליות. הלקוח פותח את התפריט והאוכל נמצא לו מול העיניים בעיצוב מרשים ומושך. גם לקויי ראיה יוכלו בקלות לבחור את המנות שלהם כאשר ניתן להגדיל את הכתב לפי הצורך. בטח ראיתם לקוחות שתופסים את התפריט בקצות האצבעות… ובצדק, הדף עבר כמה וכמה ידיים, מתלכלך מהאוכל ובאופן כללי לא הדבר הכי היגייני שיש. בתפריט דיגיטלי גם בעיה זו נפתרת.

 

סיכום

בעידן שבו הכל נמצא בדיגיטל, גם התפריט צריך להתאים את עצמו. תפריט דיגיטלי ימתג את העסק שלכם כחדשני ומעודכן. הוא יעשה לכם חיים קלים בכל מה שקשור לעדכון התפריט ומוריד מהראש את הצורך להדפיס אחד חדש מעת לעת. גם הלקוחות יהיו מרוצים שהתפריט יהיה להם בנייד בצורה ויזואלית שמושכת את העין, וגם מבחינה היגיינית אין להם יותר מה לחשוש.

תפריט דיגיטלי

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »