כמה מרוויחים מנהלי חשבונות במשכורת התחלתית?

בישראל יש בערך מאה וחמישים אלף איש שעובדים בהנהלת חשבונות או בתחומים דומים. הסיבה למספר הגדול של האנשים שעובדים בתחום הזה פשוטה מאוד: כל עסק, חברה, או ארגון אחר במדינת ישראל חייב לנהל את החשבונות שלו בצורה מסודרת ומבוקרת.

קודם כל יש חיוב של החוק שנועד למנוע שחיתות, הלבנת הון, ופשעים דומים. מעבר לזה, לכל בעל עסק או חברה משתלם מאוד שהכסף של החברה שלו יתנהל באופן מסודר ותחת מעקב קפדני. אז יצאנו לבדוק עבורכם כמה מרוויח מנהל חשבונות מתחיל.

 

מה המשכורת של מנהלי חשבונות?

מנהל חשבונות בדרגות 2+1 ללא ניסיון מרוויח סכום שנע סביב 10,000 ₪, תלוי כמובן במקום העבודה שלו ובגורמים נוספים. חשוב שתדעו שיש ביקוש גבוה לאנשי ניהול חשבונות, ושיש לא מעט משרות פנויות בתחום. אם עשיתם הסבה מקצועית מתחום אחר, עדיף לכם לחפש משרה בתחום שממנו באתם, מכיוון שמנהלי חברות יעדיפו שמנהל החשבונות שלהם יכיר קצת את העולם המקצועי שבו החברה מתעסקת.

דבר נוסף שכדאי להכיר הוא ההבדל בין המגזר הפרטי למגזר הציבורי, כאשר לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד במגזר הפרטי המשכורות הן טובות יותר, אך מצד שני הדרישות לפעמים תובעניות מאוד והתנאים האחרים טובים פחות. במגזר הציבורי לעומת זאת המשכורות אמנם נמוכות יותר, אך התנאים הסוציאליים טובים יותר והעבודה פחות תובענית.

מה המשכורת של מנהלי חשבונות

מה עושים מנהלי חשבונות?

מנהל חשבונות הוא בעצם האדם בחברה שאחראי על כל פעילות כספית של החברה. הוא קולט עסקאות, עובר על נתונים פיננסיים, מנפיק דוחות פנימיים וחיצוניים, עובד מול ספקים ולקוחות ומפיק להם חשבוניות, מנהל את תזרים המזומנים, אחראי על הקשר של העסק או החברה מול הבנקים, מכין את המשכורות של העובדים, ועוד.

מדובר על עבודה מעניינת מאוד שדורשת ידע נרחב בתחום הפיננסי וכמובן אהבה למספרים ולפרטים. מנהל חשבונות טוב ואחראי יכול לחולל מהפכה בחברה. אם זה נשמע לכם מעניין, ואתם שוקלים להתחיל ללמוד את התחום, דעו שאפשר גם לקחת קורס מקוון וללמוד הנהלת חשבונות מהבית. פרטים נוספים תמצאו בקישור הזה קורס מנהלי חשבונות אונליין.

 

האם אפשר להתקדם בתחום?

התשובה לשאלה הזו היא כן, ובאופן משמעותי. מדובר על תחום דינמי מאוד, ותוכלו לקחת עוד הרבה מאוד קורסים והכשרות. ברגע שיראו שאתם עובדים רציניים ומסורים תוכלו לקבל אחריות על עוד תחומים. בנוסף, יציבות תעסוקתית היא יתרון חשוב של התחום הזה, מכיוון שכל בעל חברה ישמח אם מנהל החשבונות שלו יכיר היטב את החברה ולכן הסיכוי שלכם להתקדם בתוך המקום בו אתם עובדים הוא די גבוה.

האם אפשר להתקדם בתחום

סיכום

מנהל חשבונות מתחיל ירוויח סכום שנע סביב 10,000 ₪, אבל עם צבירות הניסיון, הוותק, וקורסים והכשרות נוספות הסכום הזה יכול לצמוח באופן משמעותי ואתם תוכלו להגיע למשכורת מכובדת מאוד.

כמה מרוויחים מנהלי חשבונות במשכורת התחלתית

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו