כמה מרוויח עורך דין דיני עבודה

תחום עריכת הדין בארץ הוא בין המבוקשים והנחשבים ביותר. אין ספק שמדובר בתחום יוקרתי מאוד הכולל לימודים ברמה גבוהה באוניברסיטה וכמו כן גם עלול להעניק לעוסקים בו חווים בעלי רווחה כלכלית. אך אין מצב זה תמיד נכון, בגלל הביקוש הרב ללימודים בתחום זה, כמות עורכי הדין המסיימים בשנה את לימודים גבוהה מאוד ביחס לחוגים אחרים ולכן הרבה נשארים ללא עבודה.

תחום זה כמו כן, מלא בהתמחויות והתמקצועיות שונות ולכן גם אין ספק שיש הרבה מה להעמיק ולמצוא כיוונים שונים אך חשוב להכיר את הסיכון במציאת עבודה בתחום זה. ישנם קריטריונים שונים לרמת ההכנסה של עורכי דין בארץ ובפרט של עורכי דין לדיני עבודה. אז כמה באמת מרוויח עורך דין דיני עבודה ? הוסיפו לקרוא.

 

מהו עורך דין דיני עבודה?

עורך דיין לדיני עבודה מייצג עובדים ומעבידים בתביעות והליכים משפטיים המתקיימים בין הצדדים, למשל, לעניין הסכמי העסקה, פיצויי פיטורים, שכר עבודה, תשלום זכויות סוציאליות וכדומה. אחד הגורמים הייחודיים מאוד בתחום עריכת הדין הוא היכולת לסיים את לימודי התואר ולמצוא את התחום שיותר מעניין אותך באופן אישי.

ישנם אנשים המושך אותם תחום הביטוחים, עיניי משפחה וכדומה. אין ספק שכל אחד מוצא את הנישה שיותר מעניינת אותו. בדומה לכך עורך דין דיני עבודה מתעסק בתחום מסוים הסובב סביב זכויות וחובות העובד והמעביד, אחד אל מול השני.

עורך דין נכנס לתמונה במקרים בהם נדרש גישור והכרעה בין העובד למעביד וכן גם ההפך. תחום עריכת הדין בנושא דיני עבודה הינו תחום רחב מאוד, נדרשים לעורך דין מתחום זה בהרבה מקרים הקשורים בכל מה שקשור בעבודה.

 

כמה באמת מרוויח עורך דין המתעסק בדיני עבודה?

כפי שצוין, ישנם עורכי דין בארץ המרווחים סכומי עתק, כמו כאלה שהמתקשים לסגור את החודש. זהו תחום קשה אשר יש בו הרבה סכנות שיש לשים אליהן לב. אחת מהן צוינה, שהיא העצה אל מול הביקוש. ישנם הרבה יותר עורכי דין מאשר שצריך במשק, ולכן חסרה עבודה. כמו כן, ישנם עצמאיים המקימים משרד משלהם וישנם שכירים העובדים במשרדי עריכות דין.

מכאן, שסכומי ההכנסה של עורכי דין בארץ שונים מאחד לשני ובמיוחד גם בתחום עריכת הדין בדיני עבודה – תחום זה רחב מאוד ולכן ישנו גם מגוון רחב של סקלת ההכנסות החודשיות בו. ישנם נתונים יחסית גסים המתייחסים להכנסה של כ – 7,000 בממוצע בחודש עבור עורך דין מתמחה במשרד גדול.

בעוד שעורך דין בהתמחות במשרד קטן או בינוני הכנסתו תעמוד על כ – 4,500. ישנו אלמנט מוכר של יוקרתיות בתחום זה, והרבה סבורים שביחד עם התואר מגיעה גם ההצלחה הכלכלית אך השוק עמוס ומעט מורכב, הטובים והאמיצים שורדים.

חוזים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »