כמה עולה הרמת ריסים?

באנו להרים! בשנים האחרונות הפך הטיפול הקוסמטי העונה לשם "הרמת ריסים" לפופולארי במיוחד בקרב נשות (וגם גברברי) ארצנו. יש מספר שיטות, ומגוון רחב של רשתות וקוסמטיקאיות שמציעות את השירות. אבל מה בעצם עושים בהרמת ריסים? כמה זמן זה לוקח? במה כרוך התהליך? ואולי הכי חשוב – כמה זה עולה לנו?

 

גם להרים חשוב לדעת איפה

לכל מי שמתעניין או מתעניינת בהרמת ריסים, ובכלל, בטיפולים קוסמטיים מעולים, טכנולוגיה מתקדמת, ויחס אישי מעולה – נמליץ לבקר באתר של טויה ישראל היבואנית הרשמית והבלעדית של המותג הספרדי המצליח, שדואגת להיות חוד החנית בכל מה שקשור לקוסמטיקה, טיפוח ויופי. אם אתם כבר שם, תנו הצצה בכל מה שיש להם להציע – אולי תמצאו עוד טיפולים או הצעות שיקרצו לכם…

 

למי תתאים הרמת הריסים?

האמת, שכמעט לכולם. עם השנים מבנה השיערה שלנו הופך שביר ועדין יותר, מה שמוביל למראה של מניפת ריסים דהויה ונפולה למראה. במקום לבזבז זמן והון תועפות על מסקרות שונות, או חלילה להפקיר את בריאותנו לטיפול ביתי שעלול להכיל כימיקלים מסוכנים – כדאי לבחור בהרמת ריסים שמשתמשת בחומר טבעיים ונעשית על ידי מקצוען.

 

איך זה בעצם עובד?

במהלך הרמת ריסים מושחים את הריסים בחומר העשיר בקרטין (סוג של חלבון הנהדר לבנייה ושיקום של זקיק השיערה), המזין את הריסים, ומקבע אותם בצורה מעוקלת, תוך כדי סירוק כלפי מעלה עד לצורה הרצויה. התוצאה היא לא פחות ממדהימה – מראה אחיד, ארוך, מודגש, מלא ויפה – מבלי לשזור ריסים סינטטיים, להדביק, כלום! טיפול טבעי למראה טבעי ומודגש

מה העלות ולכמה זמן נשמר האפקט?

מחיר טיפול שכזה עולה בדרך כלל בין שלוש מאות לארבע מאות חמישים שקלים, ותלוי גם בזמן העבודה, עלות החומרים, וכן הלאה. כך שהמחיר עלול להשתנות ממקום למקום. זמן הטיפול עצמו הוא מהיר מאוד, לרוב לא יותר משעה, ולאחריו אפשר לחזור אל חיי היומיום בלי שום הפרעה!

בניגוד לטיפולים אחרים לא נדרשת פה הכנה מראש, וגם אין זמן החלמה. מעולה, לא? אורך החיים של הרמת ריסים נע בדרך כלל בין שלושה שבועות לחודשיים, עד שיש צורך בחידוש. אבל מה שנהדר בהרמת ריסים בעזרת קרטין בשיטה טבעית, זה שהקרטין "נותן עבודה" בין טיפול לטיפול, ומסייע לשיער להשתקם בעצמו, כך שמטיפול לטיפול תוכלו לראות שיפור של ממש במראה הריסים ובצמיחה! וואו!

אז אם אתם מחפשים פתרון שיפטור אתכם אחת ולתמיד ממעגלי ריסים, מסקרות, הדבקות והלחמות – מצאתם. אם אתם מעדיפים שיטות טבעיות ועדינות יותר על פני כימיקלים שונים, ושלל טיפולים מפוקפקים שעלולים רק לסכן את בריאותכם, שוב – מצאתם. היתרונות של הרמת ריסים טבעית הם רבים, וגם העלות היא מינימלית. והתוצאה? עושה שמח ונעים, בעין, וגם בלב. הרמה נעימה!

הרמת ריסים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו