כמה עולה מדפסת לייזר טובה למשרד

מדפסת לייזר איכותית ברמה גבוה שתתאים לצרכים של משרד שמדפיס כמויות גדולות של דפים יכולה לנוע ממחיר של 590 ₪ ולהגיע גם למעל 15000 ₪.

בכדי לבחור את המדפסת הנכונה למשרד שלכם ראשית צריכים לבחון את הצרכים של המשרד באופן קפדני, רכישת מדפסת בעשרות אלפי שקלים לא מחייבת שזאת תהיה הבחירה הנכונה, אז רגע אחד לפני שאתם מבצעים רכישה של מדפסת לייזר כדאי מאוד לעבור על השלבים הבאים שיעזרו לכם לקבל החלטה כלכלית נכונה ומעל הכל את ההחלטה הטכנית המדויקת עבור הצרכים של המשרד שלכם.

 

המדריך לבחירת מדפסת לייזר

כמה מדפיסים ?

ראשית, נבחן דבר חשוב מאוד והוא כמות ההדפסות אותן המשרד מבצע בכל יום נתון, אחרי הכל הדבר החשוב ביותר עבור כל עסק הוא כדאיות כלכלית, צריכים לוודא כמה הדפסות מבוצעות ביום ולמצוא מדפסת שתהיה חסכונית מבחינת עלויות.

מדפסת כזאת שגם תתאים מבחינת התאמת הטונר שלה (טונר = דיו למדפסת לייזר) והאם ניתן להשתמש בטונר חליפי בכדי לחסוך בעלויות ההדפסה.

לכן נסו למצוא את המדפסת החסכונית ביותר, גם אם העלות שלה היא יותר גבוה, לטווח הרחוק זה ישתלם מבחינת עלות ההדפסה.

ברכישת מדפסת אין להסתכל רק על המחיר אותו משלמים ביום הרכישה, אלא גם על עלות הדפסה ואיך ניתן להפחית את העלות הזאת בכל דף שמודפס.

 

עמידות בכמויות גדולות

אתם מדפיסים הרבה ? מעולה ! חשוב מאוד לוודא שהמדפסת שאתם רוכשים יכולה להתמודד עם כמויות הדפסה גדולות ולא תיתקע לאחר מספר דפים בודדים בשל עומס עבודה גבוה.

 

הגודל הפיזי של המדפסת

ברוב המקרים מדפסות לייזר להדפסה של כמויות גדולות ולהדפסה משרדית הן מדפסות יותר גדולות פיזית, חשוב לוודא שאתם מקבלים מדפסת שתוכל להתאים לשטח הפיזי של המשרד.

אתם בטח לא רוצים למצוא את עצמכם מנסים למצוא מקום בשביל להכניס את המדפסת בתוך מקום צפוף ומגלים פתאום שבגלל הגודל של המדפסת אתם צריכים לפנות מקום ולעשות שינויים מורכבים אם זה מבחינת מקום לחיבור לחשמל ועוד מקום לצורך הצבת המדפסת.

 

חיבור לרשת

מדפסת לייזר במשרד צריכה לשרת את כל עובדי המשרד ולא להיות מחוברת רק למחשב אחד, לכן חובה לבחור במדפסת המכילה בתוכה חיבור לרשת ואפשרות להדפסה ממספר משתמשים.

 

מדפסת משולבת

היום קיימות לא מעט מדפסות לייזר משולבת המכילות בתוכן את האפשרות לבצע סריקה של מסמכים, צילום והעתקה של מסמכים, כל אלו הן פעולות הנדרשות היום בכל משרד.

במקום להחזיק מספר גדול של מכשירים שונים כדאי מאוד לבחור במדפסת לייזר משולבת המכילה בתוכה את כל הפונקציות לרבות האפשרות לבצע משלוח של פקסים וקבלת פקס.

 

מהירות הדפסה

זמן הוא כסף, במיוחד בעבודה השוטפת של המשרד, מהירות ההדפסה היא חלק בלתי נפרד מתהליך עבודה תקין במשרד, אל תשכחו לוודא מהי מהירות ההדפסה לדף.

כמה נשלם על כל התענוג ?

התענוג של מדפסת המכילה בתוכה את כל המאייפינם הבולטים שצוינו כאן, תעלה לכם כ 900-2500 ₪ שהמרכיב של המחיר הוא איכות ההדפסה שגם היא חלק בלתי נפרד מבחירת המדפסת ובנוסף גורם מכריע של המחיר הוא המותג.

אם מדובר על מדפסת לייזר של מותג מוביל, היא יכולה לעלות כמה מאות שקלים יותר, לעומת מותגים זולים יותר שבהחלט עושים עבודה שלא נופלת באיכותם מהמותגים המובילים בתחום מדפסות הלייזר.

 

לייזר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו