לאן בורחים המים של בריכת השחיה שלכם?

בריכת שחיה פרטית היא דבר נהדר, כל עוד הכול תקין והיא משרתת אתכם כהלכה. אבל הכול יכול להסתבך כאשר מתרחשת תקלה. מה עושים במצב בו אתם מגלים שהמים בבריכה בורחים לכם? אין מדובר על כמות סבירה של מים שמתאדה באופן טבעי, אלא על כמויות משמעותיות יותר של מים שנעלמות מהבריכה. במצב כזה אתם צריכים להזמין מאתר נזילות מקצועי כדי לערוך בדיקה יסודית, ולמצוא את נקודות התורפה שמאפשרות למים לדלוף מהבריכה.

 

נזילה בבריכה – על התופעה ועל הנזק

בכל בריכה יש תשתיות וצנרת שנועדו לאפשר את הולכת המים ואת השאיבה לצורך סינון. כאשר מתרחשת תקלה מסוימת במערכות הללו עלולה להתרחש נזילה. נזילה בבריכה עלולה להיות משמעותית ולגרום לשימוש מופרז במים. הדבר יכול לקרות בגין סיבות שונות; נזילות בצנרת, סדקים במבנה הבריכה ועוד.

 

כיצד מאתרים את מקור הנזילה במדויק?

איתור נזילות בבריכה עשוי להיות אתגר מורכב, זאת כי מדובר על כמויות גדולות של מים עומדים, ועל מערכות שונות שממלאות תפקידים חשובים בכל מה שקשור לבריכה. אך למען האמת יש כיום פתרונות מתקדמים מאוד ומענים מעולים, אלו מאפשרים לצוות מקצועי שמכיר את המקצוע לאתר ביעילות מקסימלית את המקור של נזילת המים, ובהתאם לכך להציע פתרון יעיל ומהיר.

 

אילו אמצעים מאפשרים לאתר נזילות בבריכה?

  • סיב אופטי – כדי לאתר תקלות בצנרת משתמשים בסיב אופטי. הוא מוחדר פנימה לצנרת ומאתר נתק, חורים, חדירת עצמים ועוד. באמצעות צילום הנעשה בתוך השטח המצולם מקבל איש המקצוע תמונה ברורה לגבי מקור הנזילה.
  • שעון לחץ – בעזרת שעון לחץ מים מכוייל ניתן לבדוק את הצנרת ואת מצבה.
  • אלקטרו מגנטי – בעזרת ציוד זה ניתן למפות את התוואי של הצנרת ולקבוע גם מהו העומק שלה.
  • מצלמה תרמית – מצלמה זו נותנת תמונה ברורה לגבי בעיות איטום שקיימות בבריכה עצמה או בתעלות הגלישה שלה.
  • מכשיר שמע – בעזרת מכשיר שמע ניתן לבצע בדיקה של יריעות האיטום של הבריכה עצמה.

 

מקצועיות באיתור נזילות בבריכה

בריכה היא אזור מורכב שמצריך לא מעט ידע ומקצועיות כדי לבצע את המלאכה במיומנות וביעילות. כדי להיות בטוחים שמאתרים את הנזילות ואת כל האזורים שאינם אטומים דיים, חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה שמחזיקה ברשותה את כל הציוד הנחוץ לצורך איתור נזילות בבריכה.

 

לסיכום נושא איתור נזילות בבריכה

בריכה פרטית היא דבר נהדר ומהנה, אך במקרה של תקלה ואובדן כמויות משמעותיות של מים יש צורך לערוך בירור מקצועי ולאתר מה מקור הנזילות. במידה והנכם סבורים שהמים בורחים מהבריכה, יהיה עליכם להזמין חברה מקצועית בענף איתור נזילות בבריכה. הצוות יתייצב לעזרתכם ובעזרת הציוד המקצועי והמתקדם, תתבצע עבורכם הבדיקה היסודית לאיתור כשלים של איטום או תקלות בצנרת.

בריכה גדולה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »