לא ממשיכים לאילת

אז תספרו לנו, כמה פעמים דילגתם על העצירה בים המלח והמשכתם הישר לאילת? איכשהו אילת הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי עד מאוד, בזמן שים המלח הוא רק עצירה קטנה בדרך לשם או מקום נופש לאוכלוסייה המבוגרת יותר.

אז נכון, מסיבות ומועדונים אולי לא תמצאו באזור של ים המלח, אבל נופים שכאילו נלקחו מכדורי לכת אחרים והמון ניתוק מהעולם החיצון, הם שני דברים שכל אחד מאיתנו זקוק להם מדי פעם וזה בדיוק מה שהאזור מספק לנו. כן, ברור שנספר לכם על מלונות בים המלח, אבל חכו עם זה, קודם נדבר קצת על האזור עצמו.

 

 מעט ים, הרבה מלח

ים המלח הוא תופעת טבע. תופעת טבע כל כך מדהימה, שהיא חלומם של התיירים מכל רחבי העולם ולנו יש את המקום האדיר הזה לעצמנו. עד שהתיירים יחזרו לפקוד אותו בהמוניהם. ככל שעובר הזמן, ים המלח הולך ונעלם לנו, גבישי המלח הולכים ונחשפים יותר ויותר.

מדובר בדבר שמדאיג את המדענים בכל העולם, מבלי שתהיה להם אפשרות לפתור את הבעיה או לעשות משהו משמעותי בנידון. אבל די עם המחשבות העצובות, מוטב שנהנה מהאזור כמה שאפשר. פרט לטבילה (טוב לא באמת טבילה כן)בים המלח ומריחת הגוף בבוץ המרפא, ישנם דברים נוספים שניתן לעשות באזור.

 

 שמורת טבע

עין גדי הוא מקום מרהיב, שתופתעו מכל מה שתוכלו למצוא בו. נחלים זורמים? כן כן, ככה באמצע המדבר. מדובר בשניים, נחל ערוגות ונחל דוד, שבשניהם נמצא מסלולי הליכה המלאים בבעלי חיים הייחודיים לאזור, דוגמת שפני סלע. נמצא גם מפל קטן והמון צל, דבר שהוא לא ברור מאליו באזור. אם יש מקום לקרוא לו נווה מדבר, אז הוא נמצא כאן.

 

 חוף ים

ישנם כמה, המפורסם שבהם הוא כנראה נווה מדבר, שלפני תקופת הקורונה היה מקום למסיבות חוף בימי שישי אחרי הצהריים. מדשאות, סככות, קצת בוץ להרגשה הטובה – כל מה שאתם צריכים בשביל להנות מהים ומהחוף עצמו.

 

 היסטוריה קדומה

לא חשבתם שנכתוב לכם על ים המלח ולא נדבר מעט על המצדה, נכון? מדובר במבצר עתיק שנמצא על ראש צוק ומסמל לנו יותר מכל את חשיבות האומץ, התעוזה והאמונה בעצמנו ובחירותינו. מלבד הנוף המטורף שנשקף לנו מגבוה, נגלה גם שרידים של ארמון ושרידים של בית הכנסת שהיו פה פעם, לפני אלפי שנים.

 

 הרים של מלח

הרים בצבע לבן אפרפר, כיאה לחומר ממנו הם נוצרו. הצורות מיוחדות והכל שוב נותן הרגשה של המצאות על כדור לכת אחר לחלוטין.

 

 ומה עם מלונות?

צודקים, אמרנו שנדבר גם על העניין הזה. לצד בתי מלון, שעליהם נגיד מילה או שתיים עוד רגע, יש פה גם מספר אכסניות פופולאריות במיוחד, דוגמת אכסניית עין גדי, שמיקומה הנוח וקרבתה לאתרי תיירות, גורמים לה להיות הבחירה המועדפת בקרב המבקרים באזור.

אבל אתם בכלל בקטע של מלונות ואם אפשר כאלה המושקעים ממש. המושקע ביותר הוא ככל הנראה בית מלון הילטון ים המלח, מלון מרהיב, מקום שיש בו כל מה שתרצו או תבקשו ואפילו קצת יותר. אם תרצו להגזים וללכת על משהו בוטיקי יותר, אז מלון בוטיק יהלים, לגמרי עונה על הדרישה.

נוף של הרים, ים, הרגשה שאתם נמצאים על אי בודד או, אם נמשיך עם הרעיון ממקודם, על כוכב לכת אחר. השקט והשלווה הם על גבול בלתי ייאמן. החדרים נוחים ומפנקים ויש גם ג'קוזי עם נוף שתרצו לקחת אליכם הביתה. לכם רק נותר להתרווח ולהנות, כל השאר תקבלו בשנייה שתבקשו.

אז נכון, ים המלח הוא אזור מעט פחות בועט מאילת, אבל הקסם שלו טמון במשהו אחר לחלוטין. מדובר במקום שהוא שמורת טבע לכל דבר, איך זה הגיוני בכלל שבאמצע שום מקום, יש מקום כל כך מדהים, עם נוף כל כך משגע.

אל תדלגו על ים המלח בנסיעות שלכם לדרום או אולי תתכננו בכלל חופשה שלמה שתתמקד דווקא באזור זה, יש פה שפע של הפתעות, מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, פארקים ונחלים יוצאי דופן והקרבה אל המדבר עם הדברים הייחודיים רק לו. אז שנייה לפני שהתיירים חוזרים, זה הזמן להנות מהשקט.

מלון ים המלח

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »