לגזור ולשמור:3 טיפים לשירותי מחשוב לעסקים

היום, כמעט כל עסק בשלב כזה או אחר צריך להעסיק שירותי מחשוב. זו היא הוצאה כבדה מאוד, אולי הכי כבדה לעסק ורק נמצאת במגמת עלייה מבחינת המחירים והצורך. עם זאת, במידה והצורך שלכם בשירותי מחשוב אינו משמעותי עד כדי שכירת חברה שתטפל אך ורק בעניינים אלו, אז אולי במאמר זה נוכל לחסוך מכם את התשלום לאותן חברות. לפניכם מספר טיפים לשירותי מחשוב, אולי ידע זה יספיק לכם על מנת לטפל באותן בעיות בעצמכם.

מהם שירותי מחשוב?

שירותי מחשוב הן דרך להקל, לייעל ולקסם את פעולות העסק שלכם בעזרת מחשבים. היום, מרוב שהעולם מבוסס על מחשבים וכמעט כל עסק משתמש בהם בדרך כזו או אחרת, כבר קיימות חברות שכל ייעודן הוא שירותי מחשוב לעסקים. חברות אלו מציעות לטפל בפן המחשוב של עסקים שונים, והן מביאות פתרונות מחשוב לעסקים.

שירותי מחשוב – דוגמאות

שירותי מחשוב לא מסתכמים בדבר אחד, אלא זהו שם כולל להמון שירותים שיעזרו לבעל העסק. דוגמאות בולטות:
1. ריכוז נתוני אנשים רלוונטיים – למשל של העובדים והלקוחות.
2. Cyber – מגן על המידע של החברה מפני גורמים עוינים.
3. גיבוי מידע – מגבה את המידע דרך שימוש בענן.

טיפים

במידה ואתם רוצים להימנע משכירת חברה לשירותי מחשוב, לפניכם מספר טיפים שתוכלו לנסות לטפל בהם בעצמכם.

גיבוי בענן

חשוב לזכור שמידע במחשב יכול להימחק או להשתבש משלל סיבות כגון טעויות אנוש, נפילת שרתים והפסקות חשמל. לכן, כדאי לגבות בענן את כל מה שבעינכם חשוב ואסור לאבד. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים להצטער על כך בעתיד.

בדיקת קירור המחשב

מעבדי מחשבים עובדים במהירויות גדולות מאוד, מה שגורם להם להתחמם. כאשר מעבד מתחמם מדי המחשב ייתקע ובהמשך גם אולי ייהרס לגמרי. למחשבים כיום יש מאווררים אשר תפקידם לקרר את המעבדים. כדאי לבדוק אם הם תקינים ועושים את עבודתם, ניתן לעשות זאת במספר דרכים: נגיעה עם היד באזור המעבד (כמובן דרך הפלסטיק החיצוני ולא באמת בתוך המחשב כיוון שזה מסוכן), כך תרגישו אם המקום חם מדי. דרך נוספת היא לבחון אם המחשב עושה רעשים, אם כן אז אולי אחד המאווררים בעייתי.

הגדרת דואר אלקטרוני כלא אקטואלי

במידה ואתם משתמשים בOutlook בעסק שלכם, אז קבלו טיפ. אם גם הצד המקבל של אותו מייל משתמש בOutlook, ואתם רוצים בשלב מסוים שאותו מייל ששלחתם יוגדר כלא אקטואלי, או אף להגדיר שבתאריך מסוים הוא יימחק, אז ניתן לעשות זאת. בכתיבת ההודעה עקבו אחר האייקונים הבאים:
View -> Options -> Expires after.
בשלב זה לחצו על החץ כלפי מעלה וכאן תוכלו לשנות את התאריך. לאחר השינוי לחצו על Close.

לסיכום

לסיכום, כיום שירותי מחשוב יכולים לסייע לכל עסק. כדאי לשקול העסקת חברה של שירותי מחשוב, או לחקור ולמצוא פתרונות לבעיות בעצמכם.

שירותי מחשוב לעסקים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו