האם ניתן להצטרף לקרן השתלמות באופן מקוון

במידה ואנו מחפשים כיצד לחסוך כסף עבור מטרה כלשהי, שאינה פנסיונית או לשם ביטוח כלשהו, קרן השתלמות היא אחת הדרכים הכי טובות לעשות זאת וברווח.

יחד עם זאת, אנו מכירים כי בעבר היינו צריכים לגשת לבנק או לחברת ביטוח כלשהי על מנת לקבל ייעוץ, לקבל הצעה לפוליסה, או פשוט לחתום על ההסכם.

למזלנו, כיום כבר אין צורך לצאת מנוחות הבית ונוכל לעשות הכול – אונליין.

קרן השתלמות אולי מוכרת לכם בתחום של הטבות שניתנות על ידי מעסיק, לרוב למנהלים או עובדים בדרגות שכר גבוהות. אך דעו, כי זכותכם לבקש זאת בכל שלב או אפילו להצטרף לקרן השתלמות באופן עצמאי ובכך לחסוך לכל מטרה שהיא. אבל למה דווקא קרן השתלמות ואיך נצטרף?

 

מהי קרן השתלמות

קרן השתלמות היא מוצר חסכון שזוהי מטרתו הטהורה והיא אינה מחייבת חיסכון לפנסיה או לביטוח כלשהו. לכן, זוהי אופציה נפלאה עבור כל אדם פרטי המחפש לחסוך לטווח קצר או בינוני למטרות כמו לימודים, רכישה של אוטו, מעבר עתידי ויקר לחוץ לארץ ועוד מגוון רחב של אופציות.

כיום, קרן זו מוצעת במסגרת הרבה מאד חוזי העסקה של שכירים, אבל היא גם פתוחה להקמה עבור כל אחד שמעוניין בכך ושלא בהכרח יש לו הון עצמי גדול.

 

מה היתרון?

לקרן השתלמות הטבות ייחודיות ביותר הקשורות לעובדה שסכום ההשקעה הנדרש אינו גבוה, אך גם לכך שדמי הניהול עומדים בממוצע על 0.5%-1% עם תקרה מקסימלית של 2%, אשר הרוב לא נפגוש. נוכל לברור בין חברות שונות, עם דמי ניהול שונים, לדוגמא, נמצא כי מגדל קרן השתלמות היא בין אחת החברות המציעות דמי ניהול בטווח זה, כמו גם אקסלנס ומיטב דש.

בנוסף, לקרן השתלמות יתרון גדול בכך שלא נחויב בעבור מס רווחי הון בכל פעם שתתבצע השקעה כלשהי בתיקים וניירות ערך. דבר זה קורה גם בקופת גמל, אך בשונה ממנה, בקרן השתלמות אין לנו שום התחייבות לקצבה פנסיונית והכסף יכול להיות נזיל לנו לאחר תקופה מסוימת.

 

איך נצטרף לקרן השתלמות

טרם הצטרפות לקרן השתלמות, חשוב מאד לבצע השוואה בין קרנות שונות דרך אתר Lirot. לאחר שקיבלנו החלטה המבוססת על גובה ההשקעה, גובה ההכנסה שלנו וכמובן דמי הניהול הצפויים, נוכל לגשת לאתר הרלוונטי של החברה והקרן ובכך לבצע הצטרפות אונליין. רוב החברות מציעות את האופציה הנפלאה הזו, כמו גם תקשורת שכולה מהאתר או אפילו מאפליקציה.

כמובן, במידת הצורך תמיד ניתן ליצור קשר טלפוני או פרונטלי.

 

לסיכום

במידה ואנו מחפשים להשקיע כסף לשם מטרות חיסכון ורווח, קרן השתלמות היא החלטה נבונה. במסגרה לא נשלם מס רווחי הון והכסף יכול להיות נזיל לנו לאחר תקופה מסוימת, ללא התחייבות לקצבה. כיום, נוכל לבצע השוואה אונליין, וגם להצטרף בקלות באופן מקוון.

קופת חיסכון

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו