האם להתייחס למחיר בעת בחירת חוקר פרטי?

בכל שירות שאנחנו משלמים עבורו אנחנו מייחסים משמעות רבה למחיר – ובסופו של דבר זה מובן: התקציב שלנו הוא מוגבל, ואנחנו מעוניינים לקבל כמה שיותר ולשלם כמה שפחות.

גם בבחירת משרד חקירות זהו פקטור אך אנחנו לא ממליצים לבחור חברת חקירות אך ורק לפי המחיר, וזאת משתי סיבות מרכזיות: הסיבה הראשונה היא שישנם פקטורים חשובים יותר שהתעלמות מהם יכולה לשבש את החקירה, והסיבה השנייה היא שלא תמיד ניתן לצפות את מחירה של חקירה בטרם ביצועה.

 

הפקטורים החשובים לבחירת חוקר פרטי

כאמור, מלבד מחיר ישנם פקטורים שחשוב לבדוק בטרם הבחירה והם עולים בחשיבותם על מחיר. חוקר פרטי הוא מקצוע מורכב ורגיש, וחקירה שנעשית על ידי חוקר לא מקצועי מספיק עלולה לא רק לא להשיג את המטרה לשמה הוזמנה החקירה אלא אף לפגוע במטרה זו. אלו הם הפקטורים שאנחנו ממליצים לבחור לפיהם משרד חקירות:

רישיון והסמכה:

זה הבייסיק של הבייסיק. חוקר פרטי הוא מקצוע הדורש רישיון כדי לעסוק בו, ועל מנת לקבל רישיון זה יש מסלול שצריך לעבור: על החוקר לעבור שלוש שנים של התמחות במשרד חקירות מורשה, בחינה של משרד המשפטים ותקופת התמחות נוספת עד שיקבל רישיון שיאפשר לו לנהל חקירות.

 

אתיקה:

גם אם אין לכם כל חיבה כלפי המושא הנחקר שמירה על אתיקה ועל החוק היא עניין חשוב כדי להשיג את המטרה שבחקירה. זכרו כי החוקר הפרטי עשוי להידרש להעיד בבית משפט, ולכן אתם רוצים שיהיה מדובר בחוקר אמין שנצמד לכללי האתיקה הנדרשים.

 

תחום התמחות:

חוקר פרטי המתמחה בבגידות ובמשפחה לאו דווקא יוכל להשיג תוצאות טובות בחקירות ביטוח. לכן חשוב לוודא כי החוקר מנוסה בתחום הרלוונטי לחקירה שלכם.

 

אישיות:

יכולות אישיות הן דבר קריטי במיוחד בחקירות פרטיות, ולכן מומלץ לעשות שיחה עם החוקר הפרטי ולנסות לעמוד על אישיותו. כך למשל, חוקר פרטי שמפטפט הרבה ולעיתים מספר לכם על לקוחות אחרים שלו הוא גם חוקר שעלול לדבר עליכם עם אנשים אחרים.

 

ניסיון:

בתחום החקירות הפרטיות ניסיון הוא דבר שאין לו תחליף. ניסיון בונה חוכמת חיים והבנת אדם הקריטיים להצלחה בתחום זה. לכן עברו על הרזומה של החוקר ועל ניסיונו ותנו משקל לניסיון רב שנים.

 

מחיר חקירה פרטית – לא דבר שתמיד ניתן לדעת מראש

וכאן אנחנו מגיעים לחלק השני בטיעון שלנו לפיו המחיר הוא לא הפקטור החשוב ביותר. קביעת מחיר חקירה פרטית הוא עניין מורכב ומשקלל בתוכו קריטריונים רבים שלא תמיד ניתן לדעת לפני ביצוע החקירה עצמה. כדי לקבל הצעת מחיר אמינה יש לבחון את המקרה הפרטי, את המשאבים שיש להשקיע בו כדי להגיע לאמת ולבנות פתרון אישי המתאים ללקוח. זכרו כי לא קיים מחירון חוקר פרטי, הדבר תלוי במורכבות החקירה, האמצעים הטכנולוגיים בהם משתמשים, כמות כוח האדם הנדרשת וכדומה.

 

איש חקירות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו