איך ללמוד לכתוב כתיבה עיוורת על מחשב

מעוניינים לשפר את מהירות הכתיבה שלכם באמצעות כתיבה עיוורת? במדריך הבא נציג מספר טכניקות מצוינות לצורך כתיבה עיוורת על המחשב – באופן קל ופשוט.

 

כתיבה עיוורת מהירה ואיכותית במחשב: המדריך המלא

בשנים האחרונות צברה הטכניקה של כתיבה עיוורת תאוצה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בטכניקה אשר מאפשרת לכתוב באופן מהיר וללא צורך בהפניית המבט אל עבר המקלדת עצמה, מה שחוסך דקות ארוכות של עבודה. למעשה, באמצעות שכלול היכולת תוכלו לסיים פרויקטים בתחום הכתיבה באופן מהיר, ובכך לחסוך לעצמכם גם זמן וגם מאמץ. מדובר במקצוע של ממש ולכן מי אשר מתורגל בהקלדה עיוורת יכול למצוא אפשרויות תעסוקה רבות בתחום. להלן מספר טכניקות של לימוד כתיבה עיוורת, ע"פ קלדניות מובילות וכן טכנאי מחשבים ברמת גן:

  • תוכנות כתיבה עיוורת – ניתן להוריד למחשב תוכנות כתיבה עיוורת אשר מאפשרות לכם ללמוד את הטכניקה מאפס, ובאופן מהיר במיוחד.  מדובר בתוכנות אשר מבוססות על שלבים, כך שבשלב הראשון תלמדו להכיר את האותיות והספרות של המקלדת, ולהתחיל לכתוב משפטים קצרים ולאחר מכן לגלות את הטעויות שלכם, באמצעות דגשים אשר במסגרתם תוכלו לראות עם האצבע הנכונה איפה טעיתם. בנוסף תוכלו להשתתף במשחקים ביחד עם גולשים אחרים, ובכך לשפר את הטכניקה של הכתיבה.
  • משחקים – משחק מהווה דרך מצוינת לצורך שיפור הטכניקה של כתיבה עיוורת. תוכלו להוריד למחשב משחקים בחינם או בעלות כספית נוחה אשר משלבים קטעי מוזיקה וכן קריינות, לצורך תרגול של הקלדה עיוורת. מדובר במשחקים אותם תוכלו לשחק מול המחשב או אל מול גולשים אחרים אשר מקלידים גם הם את הקטעים אשר מושמעים תוך כדי משחק, ולכן מדובר בטכניקה מצוינת לצורך תרגול.
  • שיעורים פרטיים – על מנת שתוכלו לשכלל את היכולת שלכם וללמוד כיצד לכתוב כתיבה עיוורת אך גם איכותית, תוכלו לפנות לקלדניות מקצועיות. קלדנית נחשב לאחד המקצועות המבוקשים במשק, וזאת לאור הביקוש הרב מצד ארגונים וכן בעלי עסקים אשר זקוקים לשירות של כתיבה מהירה. קלדנית תדע לספק לכם מערכת תמיכה אשר מותאמת בדיוק לקצב האישי, בסדרה של מפגשים אחד על אחד. במהלך המפגשים תוכלו ללמוד את הטכניקות הסודיות של הקלדניות וכן לקבל הכוונה בהתאם להתקדמות שלכם, עם הזמן. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי שיעורים פרטיים בתחום יכולים להגיע גם למאות שקלים, בהתאם לרמת המיומנות של הקלדנית וכן למספר המפגשים.

 

לימוד כתיבה עיוורת – תרגול מוביל להצלחה

לסיכום, אין עוררין כי תרגול בתחום מהווה את הדרך הטובה ביותר. זכרו כי ככל שתתרגלו יותר, כך תוכלו לשפר את הטכניקה שלכם ובהתאם לכך לבצע הקלדה עיוורת באופן מהיר, איכותי וללא טעויות. זכרו, תרגול מוביל להצלחה בכל תחום ובוודאי כאשר מדובר בכתיבה על מחשב.

גבר כותב

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »