למה הורים שולחים ילדים לגן עם טלפון נייד שמודבק השם?

היום, הפלאפון הנייד הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. עד כדי כך שגם ילדים קטנים נחשפים בגיל צעיר מאוד לפלא הטכנולוגי הזה. כיום, חברות סלולר ותקשורת פיתחו פתרונות לגיל הרך – פלאפונים לילדים, שמכילים חיוג מהיר למספרי חירום. אז עכשיו שם הולכים איתם לכל מקום, מה הפלא שהורים מצמידים למכשירים אלו אמצעי זיהוי ותיוג

 

בלגן בגן

השכיחות של ילדים בגיל הרך עם מכשיר נייד עלתה בצורה דרמטית בשנים האחרונות, על אחת כמה וכמה בשנתיים האחרונות. קיום ריכוז כה גבוה של מכשירים סלולריים מחייב מצד ההורים למצוא את היכולת ואת האמצעי המסייע להבדיל בין המכשירים הסלולריים הרבים.

מדבקות שם לגן הילדים ובית הספר ממזמן כבר לא משמשות רק לסמן מחברות וחבורות עבודה, והורים משתמשים במדבקות אלו לסמן את הפריטים הקטנים ביותר של הילדים, על אחת כמה וכמה גם את המכשיר הסלולרי.

 

המפוזר מכפר אז"ר

אין מה לעשות, ילדים קטנים הם מפוזרים. הם רק מתחילים ללמוד מהו קונספט של רכוש, ציוד ואיך לייצר סדר, ומה זה בכלל סדר! בגלל אלו, צריך הלבין שילד כנראה יפיל, ישכח או יאבד את הפלאפון יותר מפעם אחת בגילאים הצעירים. מדבקת שם בגב המכשיר הסלולרי של הילד תוכל להשיב בכל מצב את האבדה אל הבעלים שלה, על אחת כמה וכמה שיש שם ומספר פלאפון חירום של אחד ההורים שאליו אפשר להתקשר.

 

מקרה חירום

לא עלינו, לפעמים קורים מקרי חירום שמחייבים הגעה של אחד ההורים לגן. לא משנה מה הסיבות, ושחס וחלילה לא יקרה כלום לאף אחד, מדבקת שם בגב הפלאפון מאפשרת למצוא דרך התקשרות מהירה ונוחה עם ההורה שמדפיס את מספר הפלאפון על המדבקה שבגב הפלאפון. לעיתים, כשקורה משהו בגן שמחייב הגעה של הורים, ייתכן הילד לא ירצה לשתף פעולה עם הגננות. במידה ומספר ההורה לא זמין באלפון הגן של הצוות החינוכי, מדבקה פשוטה בגב הפלאפון תוכל להיות פתרון אינפורמטיבי מהיר.

 

בלבול ולחץ

לפעמים, ילדים מרגישים לחת או אי נעימות הם רוצים לדבר עם אמא או אבא. זה מצב לא נעים לשמוע שהילד לא מרגיש בנוח או מרגיש לחוץ, ולפעמים שוכחים איך מחייגים את המספר המהיר. למזלו של הילד, להורים הייתה את התושייה להזמין מדבקות עם שם הילד ומספר פלאפון של אמא או אבא, אז הילד יכול פשוט לחייג להורים. צריך להבין, פלאפונים לגיל הריך הם לוחות מקשים גדולים וברורים ובאמצעות הדרכה ותרגול אפשר ללמד את הילדים איך לחייג באופן רגיל

 

אל תחכו

מדבקת שם בגב הפלאפון היא פתרון מהיר לכל כך הרבה סיטואציות שקורות בגן הילדים. למענכם ולמען הילד, שמרו על ערוץ התקשורת כמה שיותר פתוח.

גן ילדים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו