למה צריך חצובה לטלפון: 5 שימושים

חזרנו לא מזמן מהטיול הגדול שלנו בדרום אמריקה עם שיבי, החצובה שלנו (כן, קראנו לה בשם) שליוותה אותנו לאורך הטיול כולו. כל מי שפגש אותנו שאל אותנו למה אנחנו צריכים חצובה. כך שמצאנו את עצמנו במרבית הזמן, מציגים את החצובה שלנו והשימושים שלה ופחות את עצמנו.

עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא את המידע לאור ולהסביר בפני כל דורש את 5 השימושים הנפוצים שנעשים עם חצובה. הישארו אתנו ותחסכו לנו הסבר במידה וניפגש באחד הטיולים.

 

השימוש ה – 1 לחצובה לטלפון: לקיום שיחות וידאו

השימוש הראשון שהיה החיוני בעיקר עבורנו בא לידי ביטוי כשהתקשרנו לבני משפחה וחברים. טיילנו בעולם במשך כשנה וקצת, כך שמצאנו את עצמנו עורכים שיחות וידאו על בסיס קבוע. אם יש משהו שלא יכולנו להתמודד אתו כלל זו העובדה שנצטרך להחזיק את הטלפון במשך חצי שעה ויותר. לכן, השתמשנו בחצובה שאפשרה לנו להשתתף בשיחות וידאו מבלי לעייף את היד.

חצובה לטלפון

השימוש ה – 2 לחצובה לטלפון: לצילום סרטונים בגובה

השימוש ה – 2 לחצובה נוגע למצבים שבהם רצינו לצלם סרטונים. מי שלא עושים שימוש קבוע בחצובה לטלפון בעת צילום סרטונים, עשויים לגלות כי הם צריכים להעמיד את הטלפון על גבי כיסא, אבן או כל דבר אחר. בסופו של דבר הם צפויים לגלות כי הסרטון יציג רק את כפות הרגליים שלהם. זה השלב שבו רבים מבינים כי הם צריכים חצובה לטלפון.

 

השימוש ה – 3 לחצובה לטלפון: לצילום תמונות עצמיות על רקע נוף

אין דבר יותר מתסכל מלפנות על 30 אנשים שונים במהלך היום כדי לבקש מהם לצלם אתכם על רקע נוף מרהיב. אם אתם תוהים איפה בא לידי ביטוי התסכול, אנחנו נאמר לכם שהוא מגיע בסוף היום, ברגע שבו אתם מגלים שכל התמונות לא יצאו טובות. שימוש בחצובה מאפשר לכם לצלם את התמונות לפי הצורך שלכם.

חצובה לטלפון

השימוש ה – 4 לחצובה לטלפון: להנחת הטלפון על משטח יבש

השימוש הרביעי לחצובה לטלפון נוגע למצבים שבהם יש צורך בשימוש בטלפון מבלי להחזיק אותו בידיים, כשיש משטח רטוב בסביבה. לנו זה קרה כשערכנו שיחת וידאו והיינו במקום שבו השולחנות היו רטובים מגשמי המונסון.

 

השימוש ה – 5 לחצובה לטלפון: להצגת סרטים בזמן הכנת אוכל

אתם מכירים את הרגע הזה שבו אתם מכינים אוכל ורוצים לראות סרט בו בזמן? אם כך, כדאי שתדעו שחצובה לטלפון תאפשר לכם להכין את האוכל מבלי לגרור את הטלפון ממקום אחד לאחר או מבלי להעמיד אותו על גבי כוס שתיפול בסופו של דבר ותיקח את הטלפון ישר איתה אל עבר הרצפה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה אתם צריכים שתהיה לכם חצובה לטלפון. נאחל לכם שתדעו לקחת אתכם חצובה ולהשתמש בה באופן קבוע.

חצובה לטלפון

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו