לפרוץ את מחסום השפה: סיורים בברלין בעברית

מתכננים חופשה בברלין ומבולבלים משפע האטרקציות שעיר הבירה של גרמניה מציעה למבקריה? עצרו הכל! הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר היא דרך הרגליים, כך תראו את כל המקומות השווים ביותר ותוכלו להחליט לאן לחזור לאחר מכן, לצד הסבר מרתק ואנקדוטות משעשעות. מהם הסיורים הכי שווים בברלין? התשובה לפניכם.

 

סיורים בברלין בעברית

בסצנת הסיורים של ברלין יש הכל – סיורים חינמיים ובתשלום, סיורים אורבניים לצד סיורים הרחק העיר, שסוקרים תחנות רבות לעומת אחרים שמתמקדים בנושא מסוים ועוד. המשותף לכולם הוא שאנחנו, בתור תיירים מישראל, לעיתים מתקשים להבין חלק מהנאמר (כי מבטא גרמני) ולכן תשמחו לשמוע שבברלין יש לא מעט סיורים בעברית וכדאי להזמין אותם מראש.

סיורים בברלין

בין האתרים הכי פופולריים בעיר

סיורים כאלה מתאימים למי שזהו ביקורו הראשון בעיר, משפחות עם ילדים, מי שמתכננים שהות קצרה ולא עומד לרשותם הרבה זמן ובעיקר, מי שרוצים להספיק לראות "הכל" בכלום זמן. מה בסיור? בעיקר האתרים ההיסטוריים, המוזיאונים ונקודות העניין המרכזיות של לב העיר.

 

סיורים בעקבות ההיסטוריה היהודית של ברלין

סיור כזה, לרוב בקבוצות קטנות בלבד, יקח אתכם אחורה בזמן לעבר ההיסטוריה המורכבת של העיר והיהודים שחיו בו. באופן טבעי, הסיור מתמקד בעיקר באירועי מלחמת העולם השניה, אך לא רק. מומלץ בחום.

 

סיור גרפיטי בברלין

ברלין היא עיר של תרבות ואמנות, את זה ודאי ידעתם. אך עד כמה אתם מכירים את סצנת הגרפיטי של העיר? גולת הכותרת היא כמובן חומת ברלין וכתובות הגרפיטי המפורסמות שמעטרות אותה, אך יש עוד המון לראות ולגלות. לא תתאכזבו.

סיורים בברלין

מסע קולינרי ברחבי העיר

חובבי קולינריה יעידו שברלין טומנת בחובה המון הפתעות טעימות, חלקן מרוחקות מאזורי התיירות הסואנים ושמורות למקומיים בלבד. סיור בעברית מנקודת מבטו של תושב העיר, תיקח אתכם למקומות הטעימים ביותר בעיר, אז כדאי שתגיעו רעבים.

 

סיורים נוספים

יש עוד לא מעט סיורים מרתקים שיאפשרו לכם להכיר צדדים שונים של ברלין – סיורי מוסיקה וקולנוע, סיורים בעקבות חיי הלילה של העיר, סיורים המוקדשים לאדריכלות המופלאה של ברלין, סיורים המוקדשים למתעניינים ברילוקיישן ועוד. יש המון לראות ולעשות ואם אתם מתלבטים היכן להתחיל הכנסו לאתר ברלין שלי למידע נוסף.

 

כמה עולים סיורים בעברית בברלין?

כפי שאמרנו, יש לא מעט סיורים והם שונים זה מזה בתכלית וכך גם העלות. אך בגדול, עבור סיור של שתיים-שלוש תשלמו בממוצע 20-50 אירו לאדם. זיכרו כי נוסף לסיורים אלה ישנם סיורים מודרכים מטעם חברות שונות בעיר (לא בעברית) – חלקם לגמרי בחינם, לא כולל שירות.

 

לסיכום,

סיורים ברחבי העיר הם דרך נוחה, ידידותית וכיפית להכיר את ברלין מנקודת מבט מעניינת, להגיע למקומות נסתרים ולפגוש חברים מישראל… רק אל תשכחו להזמין מקום מראש.

סיורים בברלין

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו