האם מומלץ לשכור רכב באבו דאבי

כמו בכל יעד אליו תגיעו, גם באבו דאבי קיימת אפשרות לשכור רכב עוד משדה התעופה, לאילו שמעדיפים להתנייד בעצמם מבלי להיות תלויים באמצעי תחבורה מקומיים.

האם השכרת רכב מומלצת באבו דאבי?

 

אבו דאבי – יעד מושלם לחופשה

אבו דאבי שייכת לאיחוד האמירויות, יעד חדש שנפתח לישראלים ממש לאחרונה. מדובר במדינה ערבית מוסלמית, עם נגיעות מערביות, מתקדמת ועשירה. אחת האטרקציות המפורסמות שניתן למצוא באיחוד האמירויות, וגם באבו דאבי, הוא השכרה של רכבי יוקרה לנסיעות קצרות. מלבד זאת, תוכלו למצוא באבו דאבי פארקי שעשועים, מוזיאונים, אתרים מעניינים לביקור, וכמובן – שופינג.

 

האם כדאי להשכיר רכב באבו דאבי?

אם אתם אוהבים להגיע לכל מקום באופן עצמאי, מבלי להיות תלויים במוניות ובתחבורה ציבורית, אז אתם מאלה שחייבים לשכור רכב במהלך החופשה. באבו דאבי הנהיגה היא לצד ימין של הכביש, כמו בארץ, והכבישים והשילוט על הכביש ברורים מספיק בשביל נהיגה למישהו מחוץ למדינה.

 

כל מה שצריך לדעת על נהיגה באבו דאבי

כאשר נוהגים במדינות זרות, צריך להקפיד הקפדה יתרה על הכללים. הקפידו שכל הנוסעים ברכב חגורים בחגורת בטיחות, שאינכם נוסעים מעל המהירות המותרת, שיש ברשותכם רישיון נהיגה ישראלי בתוקף ורישיון נהיגה בינלאומי. נהיגה מחוץ לעיר עלולה להיות מסוכנת, שכן אתם עלולים להיתקל בעדרי מרעה שחוצים את הכבישים, או פשוט ללכת לאיבוד בכבישים המדבריים. מומלץ לוודא שהרכב שאתם שוכרים מגיע עם מכשיר ניווט או שיש ברשותכם אפליקציית ניווט.

 

היתרונות שבהשכרת רכב באבו דאבי

רכב שכור יכול לייעל כמעט כל חופשה, כך שבמקום לבזבז את הזמן באמצעי תחבורה אתם מתזמנים את זמני היציאה שלכם ומספיקים כמה שיותר. היתרון הכי גדול בהשכרת רכב באבו דאבי, הוא שכך תוכלו לנסוע אל הערים השכנות, כגון דובאי, ולהספיק ולראות עוד עיר במהלך החופשה שלכם.

 

החסרונות שבהשכרת רכב באבו דאבי

אבו דאבי מוכר כמקום בו נהוג לראות רכבי יוקרה בכל מקום, ורבים מגיעים לשם בעיקר בגלל האפשרות לשכור רכב יוקרה. התוצאה היא לעיתים נהגים אשר נוהגים נהיגה פרועה מאוד על הכביש, במהירות גבוהה, תוך שהם מזגזגים ועוברים נתיבים בצורה מסוכנת. כמובן שתוכלו לשמור על עצמכם במידת מה אם תיסעו בזהירות ותהיו ערניים, אך כדאי לקחת זאת בחשבון.

 

כבישי אגרה

חשוב לדעת כי באבו דאבי ישנם כבישי אגרה, שנסיעה בהם כרוכה בתשלום בשעות מסוימות. יש להירשם באתר רשות התחבורה של אבו דאבי, הכרוך בתשלום. בדרך כלל, בימי שישי, חגים ובשעות לא עמוסות לא תצטרכו לשלם אגרה, ובכל מקרה ישנה תקרת תשלום יומית וחודשית, כך שאתם יכולים לדעת מראש מה המקסימום מתקציב הטיול שיש להקצות לתשלום האגרה.

 

לסיכום

ניתן לשכור רכב באבו דאבי, על מנת להקל על ההתניידות ממקום למקום וכך להספיק יותר אטרקציות ואתרי תיירות, ואף להגיע אל דובאי אשר במרחק של כשעה וחצי נסיעה ממנה. הנהיגה באבו דאבי אינה מסובכת כלל, אם כי רצוי ואף חייב להקפיד על כל כללי התנועה, ולהיזהר מנהגים פרועים בכבישים.

 

כלי תחבורה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »