מדונה למורה – מה חשוב לדעת?

המורה היום הוא למעשה הופעה של איש אחד. בעולם המודרני שבו יש משמעות גדולה לאופן שבו הדברים מוצגים. לכן אי אפשר להימנע מהאופן שבו הדברים שאנחנו עושים מקבלים ביטוי. מה לעשות ובימינו מורים נאלצים לעמוד באתגרים קשים בנמהלך השיעור.

חוסר ההקשבה, הסבלנות הפוחתת ולעיתים אף חוסר כבוד בסיסי, מחייבים את המורה להיות כוכב ההצגה. המדונה עושה את העבודה, היא מושכת את תשומת הלב, היא מסייעת למורה ושומרת על בריאותו לאורך זמן. אז מה חשוב לנו לדעת שבוחרים מדונה? הצטרפו אלי.

 

מהי מדונה?

לפני שנתייחס לשאלה, מהי מדונה, חגורת הגברה בשפה המקצועית בואו נסביר רגע מהי המדונה ומה מרכיב אותה. ונענה לשאלה, מדונה למורה האם כדאי לקנות אותה. המדונה היא למעשה מיקרופון נייד. בעזרתו אנחנו יכולים להגביר  את הדברים שאנחנו אומרים וניתן לשלוט בעוצמת הווליום.

המדונה מורכבת משני חלקיים, הראשון מעין חגורה סביב המותן, ומיקרופון שמחובר לראש. הדובר מדבר למיקרופון, והמגבר שמחובר לחגורה מגביר את הדברים ומשמיע אותם למרחוק.  המדונה כאמור שומרת על הקול של הדוברים ומונעת את הצורך להרים את הקול שלאר לצורך. אז מה חשוב לדעת? בואו נראה.

 

נוחות

כמו בכל אביזר שאנחנו רוכשים ונושאים אותו על גופנו, הנוחות חשובה ביותר, אין זה משנה עם זה תיק או חולצה, אם זה לא נוח זה לא מתאים. לכן שאנחנו באים לבחור מדונה למורה אנחנו צריכים להתאים את המדונה עצמה למשתמש בה, חשוב להקפיד על כמה דברים שנראים בסיסיים אך אנשים נוטים שלא לחשוב עליהם וחבל

  • משקל, האם המדונה כבדה או קלה לנו, המשתמש במדונה נושא אותה עימו כמה שעות, זה שיקול חשוב
  • חוטי / על חוטי יש מגוון סוגים, כמובן שמדונה על חוטית נוחה יותר, אך מדונה הנעזרת בכבלים, לרוב איכותית יותר.

 

זמן השימוש

זמן השימוש במכשיר יקבע לנו פרמטר חשוב בעת קנייה של מדונה למורה. סוללות מחזיקות לרוב בין ארבע לשש שעות, כלומר אם נזדקק לשימוש לאורך זמן יותר נזדקק לסוללה חלופית, או מטען אם יש לנו אפשרות להטעין בזמן השימוש.

 

מחיר

מחיר הוא פרמטר חשוב. בסופו של דבר היכולות הכלכליות משתנות מאדם לאדם וכך גם הצרכים. ישנם מכשירים מצוינים אך בעלות גבוהה שאולי לא תצדיק את ההוצאה עבור מורה עם משכורת מוגבלת בסופו של דבר וללא החזר הוצאות. לכן גם טווח המחירים הוא פרמטר שחשוב להתייחס אליו. וכמו במקרים רבים קשת המחירים היא רחבה.

 

סיכום

קניית מדונה ( חגורת הגברה ) למורה היא קניה בעלת היגיון רב. המורה הממוצע / ממוצעת עשויים לעשות בו שימוש נרחב שיקל עליהם את עבודתם ויעניק להם סיבה אחת פחות להתעסק איתה בשיעור. המדונה היום היא כלי נוח וזמין ומומלץ ביותר.

מדונה למורה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו