מהו גלאי? ואילו סוגים קיימים בשוק

רבים מאתנו החליטו בשלב כזה או אחר לקחת את כל החסכונות שלנו ולשים אותם בין ארבעה קירות. קנינו בית, משרד או חנות, ולכן ברור מדוע נרצה לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמור על הנכס שלנו. עם זאת, תקלות ותאונות קורות, כמו למשל שריפות נוראיות, ולכן נשאלת השאלה: האם יש משהו בנוכל לעשות בנידון? גלאי עשן הם הפתרון.

 

איך זה עובד?

ראשית, חשוב להבין שכאשר מדברים על התקנה של גלאי עשן, למעשה מדברים על מערכת שלמה שמטרתה לזהות מראש, וכמה שיותר מהר, תנועות חשודות שעלולות להוביל לשריפה. הגלאים השונים שקיימים בימינו הינם ברמה מאוד גבוהה והרגישות שלהם מופלאה.

זה אומר שברגע האמת הם יוכלו לזהות את השריפה ומיד להגיב, מה שייתן לכם יותר זמן פשוט לצאת ולברוח מהמקום. בנוסף, כמובן שבעזרת גלאים שמתריעים על שריפה ניתן יהיה גם למזער את הנזק למבנה עצמו, כך שברור מדוע יש משמעות אדירה להתקנתם. יש סוגים שונים של גלאים, כמו למשל: גלאי עשן שמתמקדים למעשה בגילוי העשן עצמו ולא האש.

במקרה כזה התפקיד של הגלאי הוא כמובן לזהות את העשן. לעומת זאת, יש גם גלאי חום שבמקרה שלהם הם יהיו רגישים לטמפרטורות גבוהות וכאשר הטמפרטורה תעלה – הם יגיבו. יש גם גלאים של להבות וגלאים של פחמן חד חמצני, ולכל יש מטרה אחרת ברורה: להגן עלינו ולזהות את התקלה מבעוד מועד.

 

איך בוחרים מערכת לגילוי אש?

כמובן שיש היום לא רק סוגים שונים של גלאים, אלא יש גם סוגים שונים של מערכות לגילוי אש שביניהן נוכל לבחור. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים באיזו מערכת לבחור ומה יתאים יותר למבנה שלכם. חשוב לדעת שאין על כך תשובה אחת נכונה, אך אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שאם תתייעצו עם המומחים, הם יידוע לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר.

מי שמכיר את התחום הזה לעומק מכיר לא רק את סוגי הגלאים, אלא גם יודע איך להתאים את המערכת הנכונה לכל מבנה, אז למה שלא תיעזרו במומחים?

 

התקנת המערכת

לבסוף, כאשר חושבים על התקנת גלאי במבנה כלשהו, כמובן שצריך לבדוק גם איך מתקינים את המערכת. יש היום לא מעט אנשי מקצוע שיוכלו להגיע ולבצע את העבודה הזאת, אך לא כולם מגיעים עם הניסיון של אנשי המקצוע שמחכים לכם בלינק: tlv-elec.co.il.

למעשה, אם אתם רוצים להסיר דאגה מלבכם, לתת את האחריות להתקנת המערכת לטובים ביותר ולישון בשקט, זו החברה הנכונה שאליה כדאי לכם לפנות. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר מערכת הכוללת גלאי כזה או אחר תותקן במבנה שלכם, תוכלו להיות הרבה יותר רגועים ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה המערכת תסייע לכם להקטין את הנזק.

קיר עם מתג גילוי אש

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »