מהי חנות woocommerce

כאשר אתם רוצים לבנות חנות מסחר אלקטרוני (חנות woocommerce), יעמדו לרשותכם אפשרויות רבות ושונות לבחירה. אחת האפשרויות הטובות ביותר היא .WooCommerce WooCommerce מפעילה יותר מ-25% מחנויות המסחר האלקטרוני במעל למיליון האתרים המובילים בעולם בהשוואה לפלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות. המספרים האלה ממשיכים לגדול מכיוון שהממשק של הפלטפורמה הזאת כה גמישה, וידידותית גם למתחילים.

 

מה זה WooCommerce?

WooCommerce הינו תוסף למערכת בניית האתרים המפורסמת WordPress.  שעוזר לכם לבנות חנות מקוונת באמצעות וורדפרס. WooCommerce לוקח את מערכת ההפעלה הבסיסית של וורדפרס והופך אותה לחנות מסחר אלקטרוני עם כל התכונות הדרושות. WooCommerce עושה את זה קל ובמחיר סביר, ומאפשר לכם למכור כל מוצר ושירות באתר שלכם. הוא מאפשר לכם למכור מוצרים דיגיטליים ופיזיים, לקבל תשלומים דרך ערוצים מאובטחים, לנהל מלאי, ועוד אינספור אפשרויות בהתאם לצרכים של העסק שלכם.
הכי חשוב, WooCommerce הוא תוסף שמשתלב בצורה חלקה עם וורדפרס מכיוון שאותה חברה, Automattic, מחזיקה גם בחברת וורדפרס – wordpress.com.

 

ההיסטוריה של WooCommerce

התוסף WooCommerce התחיל את חייו עם חברה בשם WooThemes. WooThemes הייתה חברת בניית ערכות נושא מובחרות של וורדפרס. הגרסה הראשונה של בניית חנות אינטרנטית של WooCommerce הושקה ב-2011 והפכה לפופולארית ביותר. היא השיגה מיליון הורדות בתוך שנתיים. בשנת 2014 WooCommerce, הגיע ל-4 מיליון הורדות. באותה תקופה חברה בשם Automattic התחילה להתעניין ברכישת החברה, ורכשה אותה מ-WooThemes בשנת 2015. מאז שרכשו את התוסף הזה, Automattic הפכה למפתחת המובילה של ערכות נושא ל- WooCommerce. באותה שנה שבה רכשה Automattic את WooCommerce, התוסף זינק ליותר מ-7 מיליון הורדות. הוא הניע יותר מ-22% ממיליון האתרים המובילים הפועלים ב-WooCommerce ו-28% מכל חנויות המסחר האלקטרוני באינטרנט.

 

מדוע התוסף של WooCommerce כל כך פופולארי?

הסיבה העיקרית לכך שהתוסף של-WoCommerce נמצא בשימוש נרחב היא בגלל הקשרים שלו עם וורדפרס. ל- WooCommerce יש גם אלפי ערכות נושא בתשלום ובחינם, וכל זאת לצד אלפי תוספים המאפשרים לכם להרחיב את החנות שלכם.
הנה כמה מהסיבות הנוספות מדוע WooCommerce היא דרך פופולארית לבנות חנות מקוונת: – גם WooCommerce וגם וורדפרס הינם להורדה בחינם.
WooCommerce –  הוא קוד פתוח, כלומר כל מפתח יכול לבקר, לשנות או להרחיב את הקוד. WooCommerce –  הוא ידידותי למתחילים, ואתם לא צריכים להיות מפתחים מומחים כדי ליצור חנות WooCommerce.
–  WooCommerce מגיב ועובד היטב על כל המכשירים (פלאפונים, טאבלטים, שעונים חכמים ועוד).

 

לסיכום

חנות WooCommerce היא הפלטפורמה הנוחה והיעילה ביותר בענף בניית חנויות מקוונות. היא פלטפורמה של חנות מקוונת שעוזרת למיליוני חברות ברחבי העולם להגיע ללקוחות שלהם ולספק להם את השירותים והמוצרים שלהם, במספר קליקים בודדים.

WooCommerce

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו