מהי תקופת ההתיישנות להגשת תביעה?

ידע משפטי הוא דבר הכרחי בישראל של שנת 2021. אפשר לראות כי המשפט מעורב בחיינו בצורה עצומה, כך לדוגמא המשפט משפיע על הפוליטיקה, על החיים האזרחיים שלנו ועל היום יום שלנו.

לכן אנו חייבים להבין את החוק וזאת בכדי לדעת האם אנו יכולים לתבוע אדם מסוים שפגע בנו או שמא אנו חסומים מלבצע זאת.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש לדעת מהי תקופת ההתיישנות להגשת תביעה? אם כן תביעה אזרחית אפשר להגיש עד שבע שנים לאחר שהיא התרחשה.

אם עברו שבע שנים אזי אי אפשר להגיש את התביעה וההתיישנות נכנסת לפעולה. כמובן שיש יוצאים מן הכלל לכלל זה אך בסופו של דבר שבע שנים זו תקופת ההתיישנות בתביעות אזרחיות.

 

האם אני יכול לנהל תביעה נגד הביטוח לבד?

נאמר כי אתם רוצים לתבוע את הביטוח שלכם ונאמר כי תקופת ההתיישנות עוד לא נכנסה לפעולה אזי עולה השאלה האם אנו יכולים לנהל את התביעה לבד או שמא אנו צריכים עזרה של דמות מקצועית אשר תסייע לנו בתביעה. אם כן אתם צריכים להבין כי חברת הביטוח היא חזקה ביותר ואדם מן הישוב לא יצליח לנהל תביעה נגדה ללא עזרה של עורך דין. עוד אנו צריכים לציין כי עולם המשפט הוא עולם מאוד מורכב עם המון ניואנסים וכך יוצא כי אדם אשר לא מגיע מעולם זה יתקשה מאוד לנצח במשפט את חברת הביטוח. לכן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם רוצים לתבוע את חברת הביטוח זה לפנות אל עורך דין אשר ינהל את המשפט נגד החברה בשבילנו.

 

רוצים לנהל תביעה נגד חברת הביטוח? וודאו כי העורך דין מומחה בתביעות ביטוח

עולה השאלה האם יש דבר כזה עורך דין תביעת ביטוח והאם כל עורך דין יכול לנהל את המשפט או שמא יש צורך בהתמחות מיוחדת? אם כן אנו חייבים לציין כי לא כל עורך דין יכול לנהל תביעה נגד חברות הביטוח וזאת מכיוון שהדבר מחייב התמחות מיוחדת. קחו לדוגמא עורך דין המתמחה במשפט פלילי, זה ברור כי לא יהיה לו מושג איך לנהל תביעה נגד חברת הביטוח וזה משהו שלא נתון בספק. לכן פנו רק אל עורך דין המתמחה בתביעות נגד חברות הביטוח ואל תתפשרו על נקודה זו אם אתם רוצים לנצח בתיק שלכם את חברת הביטוח.

 

האם כדאי לנו לבחור בעורך דין צעיר לניהול תביעת הביטוח?

אנו רוצים לציין כי פעמים רבות עדיף לבחור בעורך דין צעיר באופן יחסי לניהול תביעה נגד חברת הביטוח וזאת מכיוון שעורך דין צעיר ירצה להוכיח כי הוא הטוב ביותר ולכן הוא ישקיע מאמצים אדירים בתביעה שלכם. לא רק זאת אלא שעורך דין צעיר גם יהיה עם הרבה יותר מאץ מאשר עורך דין מבוגר וזה עוד משהו שכדאי לנו לחשוב עליו כאשר אנו באים לבחור בעורך דין לניהול תביעת ביטוח.

 

שופט מרכזי

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »