מהם הדברים שחובה להביא איתכם למסיבת רווקים

החבר הטוב מתחתן? רוצים לחגוג עימו את הרגעים האחרונים בחיי רווקותו? מסיבת הרווקים היא אירוע מהנה במיוחד שאין ספק שתרצו לזכור לעוד הרבה מאוד זמן, אך עם זאת לא פעם קורה שגברים מבצעים במסיבה טעויות שהם נאלצים לשלם עליהן מאוחר יותר. רוצים להגיע לאירוע ללא שום דאגות? הנה מה שאתם צריכים להביא עימכם.

 

ארנק

בואו נגיד שמסיבת הרווקים היא אירוע שלא חסרות בו הזדמנויות לבזבוזים. אלכוהול, אוכל, שתייה, מוניות, סיגריות – זה רק חלק מההוצאות שתצטרכו לבצע במהלך הערב. ככלל, מסיבת רווקים היא אירוע שמתרחש אחת לזמן רב, ואם מדובר בחבר קרוב במיוחד אז אין סיבה לחסוך – ההנאה שלכם היא ההנאה שלו. בנוסף, במידה ולמסיבה הוזמנו גם חשפניות ברמה גבוהה כמו בסוכנות החשפניות סרג'ו חשפניות, עדיף ואף מומלץ להשאיר טיפ כהוקרת תודה.

מִקרֶה

מצלמה

מול כל גבר העומד בפני מסיבת הרווקים של חברו הטוב, ניצבת דילמה משמעותית. מדובר באירוע חד פעמי שברצוננו לתעד ולהבטיח שנוכל להיזכר בו בכל פעם שנרצה (היות וברוב המקרים לא נצליח לזכור בעצמנו את מה שקרה במסיבה), אך פעמים רבות מדובר בתמונות שלא נרצה שיישארו בטלפון הנייד שלנו ויגיעו לעיני אנשים מסוימים.

בשנים האחרונות נוצר טרנד שנועד לפתור את הבעיה – הגעה למסיבת הרווקים עם מצלמה דיגיטלית או מצלמת פולרואיד. באמצעות המצלמה תוכלו לשמור את כל הזיכרונות המתוקים שלכם אך להבטיח גם שהם לא יגיעו לידיים הלא נכונות או יצוצו בגלריה של הטלפון שלכם ברגע הלא נכון.

 

טלפון

על אף שלא תיעזרו בו לצורך צילום תמונות, הטלפון הנייד שלכם עדיין יהיה שימושי במיוחד לאורך הערב ובמיוחד בסופו. מסיבות רווקים נוטות להסתיים בשעות הקטנות של הלילה, כאשר לא ניתן למצוא תחבורה ציבורית וקשה גם למצוא מוניות ברחובות, ולעיתים תצטרכו להזעיק בן משפחה או ליצור קשר עם חבר. ניתן גם להתקשר לרשת מוניות אזורית על מנת שתשלח לכיוונכם מונית ספיישל כפינוק לסוף הערב.

 

פרגנו לחתן השמחה באלכוהול

במסיבות רווקים יש חוק ברור – אין דבר כזה יותר מדי אלכוהול, אז פרגנו לחתן השמחה והביאו איתכם איזה בקבוק אלכוהול משובח. כמו בכל מסיבה, המפתח להרמת האווירה ושחרור כלל המשתתפים מדאגות היום יום הוא משקה טוב.

האלכוהול מעלה את תחושת הביטחון העצמי ומאפשר למשתתפים למצות את הערב עד תום. עם זאת חשוב מאוד לזכור שאם שותים לא עולים על ההגה, ואם כוונתכם היא לחזור ברכב פרטי, ודאו כי אחד מהחברים לא שותה לאורך האירוע.

 

סיכום

מסיבת רווקים היא אירוע יוצא דופן וחשוב להיערך אליו בהתאם על מנת להוציא ממנו את המיטב. הביאו אתכם ארנק כדי שתוכלו להוציא ולבזבז בלי חשש על השתייה והאוכל באירוע ואל תשכחו גם את הטלפון למקרה ותצטרכו למצוא טרמפ בדרך חזרה הביתה.

רוצים ליצור מזכרת קטנה מהחוויה? הביאו איתכם מצלמה דיגיטלית קטנה או מצלמת פולרואיד כך שהתמונות לא יגיעו לידיים הלא נכונות. אחרי כל זה, כל מה שנשאר הוא להתארגן מראש על כמה בקבוקים ולהתחיל ליהנות עם החברים הקרובים.

מסיבת רווקים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »