מהם המכשירים הראשיים שבהם משתמשים לצורך ניקוי ספות

ניקוי ספות היא דרך מצוינת לרענן את מראה הבית מבלי לבזבז עשרות אלפי שקלים על ריהוט חדש. ישנן כמה וכמה חברות המציאות שירותי ניקיון ספות בכל רחבי הארץ. לא מעט אנשים חושבים שהם יכולים לנקות את הספה שלהם בעצמם. אולם, התוצאה של ניקיון עצמאי לא משתווה לרמה של ניקוי מקצועי. חברות מקצועיות לניקוי ספות משתמשות במכשירים וחומרים ייעודים וייחודיים.

ניקוי ספות בד וניקוי ספות עור הוא שונה, ודורש חומרים שונים, מכשירים שונים ומיומנויות שונות. זה לא משנה אם אתם מחפשים ניקוי ספות בהוד השרון או ניקוי כורסאות בחיפה – מה שחשוב הוא רמת המקצוענות של החברה. כדי להדגים את ההבדל בין ניקוי עצמאי למקצועי, נפרט פה על שלושה מכשירים ראשיים שבהם משתמשים בחברות ניקוי מקצועיות לצורך ניקוי ספות.

 

מברשת

לכאורה, מדובר במכשיר הכי בסיסי. ארכיאולוגים מצאו מברשות ששימשו בני אדם לפני אלפי שנים, וכולנו משתמשים במברשות באופן יומיומי כשאנחנו מצחצחים שיניים. אבל כמו שתגלו אם תשאלו את רופא השיניים שלכם, מעט מאוד אנשים יודעים לנצל את מיטב היכולות של המברשת שלהם.

במברשת משתמשים בעיקר בניקוי ספות בד, בשלב הראשוני של הניקוי. כל ניקוי ספות טוב יתחיל מניקוי של לכלוכים גסים עם המברשת. בהמשך, המנקים ישתמשו במברשות ייעודיות בעלות שערות רכות יותר כדי להחדיר חומרי ניקוי מיוחדים לבד. לאחר מכן הם ישתמשו במברשת כדי להקציף את החומרים. מדובר בשלושה סוגים שונים של מברשות, כל אחד שונה באורך השערות ובמידת הרוך.

 

שואב

כלי ראשי נוסף בעבודתם של מנקי ספות בחברות ניקוי מקצועיות הוא השואב. השואב בו משתמשים המנקים מבצע פעולה דומה לפעולה שמבצע השואב הביתי שלכם, אבל הוא עושה אותה טוב יותר. שואב מקצועי לניקוי ספות משלב בין יניקה עוצמתית לבין שחרור רך המונע פגיעה במתיחה של הריפוד. שואב יסייע גם בחילוץ לכלוך ממקומות שהיד או המברשת לא הייתה מסוגלת להגיע אליהם.

 

לחץ אוויר

כלי ראשי אחרון שנזכיר בטקסט הזה הוא כלי לחץ האוויר. לחץ אוויר אינו כלי שתוכלו למצוא בכל בית, והוא למעשה יוצר את ההבדל הכי משמעותי בין ניקיון מקצועי לבין ניקיון עצמאי. לחץ אוויר מאפשר לשחרר מהבד שכבות לכלוך שנתקעו בהרכב החומר, ומעכירים את הצבע המקורי שלו. חשוב מאוד שרק מקצוען אמיתי יעשה שימוש בלחץ האוויר, כדי לא לפגוע בשלמות ריפוד הספה.

 

סיכום

לסיכום, מנקי ספות מקצועיים משתמשים בכלים רבים ומגוונים בכדי להחזיר לספה שלכם את המראה המקורי שלה. גם אם יש לכם בבית מברשת ייעודית ושואב אבק איכותי מאוד, ואפילו אם אתם מחזיקים מכשיר לחץ אוויר בבית – עדיין אין לכם גישה לחומרי הניקוי הייחודיים שיש למנקי ספות מקצועיים. ניקוי ספות מקצועי יכול לעלות כמה מאות שקלים, אבל ייתן לספה מראה חדש.

ניקוי ספות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »