מהם סוגי הפרסום הקיימים בפייסבוק

יש מגוון רחב של אפשרויות פרסום ברחבי הרשת. עובדה זו גורמת לא פעם לאנשים לתהות – מהו סוג הפרסום המתאים להם ביותר? כדי לענות על השאלה המתבקשת, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים שתציג בכל פעם את סוגי הפרסום השונים שקיימים בכל פלטפורמה גדולה ונחשקת. הפעם, יצאנו לבדוק מהם סוגי הפרסום שקיימים בפייסבוק. אם אתם מכירים את הפלטפורמה ורוצים לקבל חשיפה גבוהה, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים באמת, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים בנוגע לסוגי הפרסום בפייסבוק. שכן, מדובר במי שפרסמו בעבר ומי שמפרסמים עדיין כיום ורואים את הפירות שאפשר לקצור מהפרסום הזה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר קצר בנושא וביקשנו לקבל פניות מצד מי שעונים על הקריטריון הבסיסי – מי שמפרסם בפייסבוק. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 60 פניות שסייעו לנו להכיר מקרוב את סוגי הפרסום ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בעיון, כדי שתוכלו לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר.

 

סוג הפרסום ה – 1 שקיים בפייסבוק: פרסום באמצעות מודעת וידאו

מסתבר שלפייסבוק יש הרבה אפשרויות של פרסום. כך שבחרנו להציג בפניכם את האפשרויות הנפוצות ביותר. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מבצעים הליך של פרסום בפייסבוק על הצד הטוב ביותר, עליכם לצאת בפרסום עם מודעת וידאו. כזו שתמשוך את תשומת הלב של הגולשים ותגרום להם לרצות לקבל מידע נוסף בנושא.

 

סוג הפרסום ה – 2 שקיים בפייסבוק: פרסום באמצעות מודעות מקשרות

האפשרות השנייה שהוצגה לנו היא פרסום באמצעות מודעות מקשרות למקומות אחרים. כך שאם נניח יש לכם אתר מכירות ואתם רוצים להביא אליו את קהל היעד שלכם – זו הדרך המתאימה ביותר. שכן, כל מה שהלקוח יצטרך לעשות זה רק ללחוץ על המודעה, למצוא את הפריט שעניין אותו ולבצע את הרכישה. ראוי לציין כי מודעה מסוג זה צריכה להתבצע על ידי משרד פרסום דיגיטלי שבקיא בהליך.

 

סוגי פרסומים נוספים

כפי שאתם וודאי יודעים, יש עוד סוגי פרסומים שהוצגו בפנינו פחות מצד אלו שסייעו בכתיבת המדריך. בגלל שמדובר ברשימה ארוכה למדי, החלטנו שלא להשאיר אותה מאחור ולהציג בפניכם את האפשרויות הללו בקצרה. הנה כמה מסוגי הפרסומים הנוספים שאולי יתאימו לכם:

  • פרסומים מכירות ולידים למוצר או שירות
  • מודעות קאנבס
  • מודעות עם מספר מוצרים ועוד

אם אתם בוחרים לפרסם בפלטפורמה זו, חשוב מאוד שתערכו בירור מקיף לפני שתבחרו במשרד פרסום. שכן, עליכם להיות בטוחים כי מדובר במשרד מקצועי ובעל ניסיון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקוצר שהציג בפניכם את סוגי הפרסום הנפוצים ביותר שקיימים כיום בפייסבוק. נאחל לכם כעת שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

רשת חברתית

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו