מהן 5 חבילות הספורט השוות ביותר

מדינת ישראל היא אולי ענקית טכנולוגיה ופיתוח בעולם, אבל איך לומר בעדינות? בכל מה שקשור בכדורגל, נדיר שתמצאו כאן משחק טוב ומותח. העניין הזה יוצר תסכול בקרב אוהדים רבים שמצפים לכדורגל איכותי וטוב, ולכן רבים מהם, על מנת שיוכלו לספק את הצורך שלהם, מחפשים את המשחקים האלו מחוץ לבית – בחוץ לארץ. חברות רבות מציעות היום חבילות ספורט ברחבי העולם כדי לספוג קצת שערים יפים, קהל אוהדים רועש ואווירה מחשמלת, ובמאמר הקרוב נבדוק מהן 5 חבילות הספורט השוות ביותר לשנת 2020. מוכנים? אז הנה השריקה שלנו לפתיחת המשחק – מתחילים!

 

סופר קלאסיקו – מי שלא היה לא קיים

יש משחקי כדורגל של פעם בחיים, ויש משחקי כדורגל שמבססים את עצמם כל פעם מחדש כמשחק כדורגל של פעם בחיים. כאלו הם משחקי הסופר קלאסיקו, המשחקים שמתקיימים בין ריאל מדריד לבין ברצלונה. שתי הקבוצות האלו, שהן היריבות האולטימטיביות של עולם הכדורגל הספרדי בפרט ושל עולם הכדורגל העולמי בכלל, נפגשות למשחק במדריד ואתם נהנים מחבילות הספורט השוות ביותר לכבודו.

החבילה כוללת לינה של שלושה לילות במלון ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר, טיסות ישירות הלוך ושוב למדריד, העברות לבית המלון וכמובן – כרטיס כניסה לסופר קלאסיקו המיוחל. אתם נהנים מכל הטוב הזה ב-1,199 יורו בלבד, ואנחנו מתחילים להתחיל לארוז!

 

מהן 5 חבילות הספורט השוות ביותר

גם השנה טורניר יורו 2020 עומד להביא איתו אל המגרש את מיטב קבוצות הכדורגל האירופאיות, ואנחנו כבר יודעים שהאירופאים יודעים לשחק כדורגל – ויודעים לעשות את זה טוב. חבילות כדורגל ליורו 2020 נמנות מבין חבילות הספורט השוות ביותר, והנה דוגמאות לכך: חבלת ספורט לחצי גמר יורו בעיר לונדון כוללת טיסותכרטיס למשחק בקטגוריה לבחירתכם ומלון בין 3 ל-4 כוכבים לבחירה. עבור החבילות תשלמו מחירים שנעים בין 1,989 יורו עבור מלון 3 כוכבים בקטגוריית ישיבה עליונה, ועד 2,489 יורו עבור מלון 4 כוכבים בקטגוריית ישיבה תחתונה.

 

עוד קצת יורו 2020

חבילות דומות מוצעות גם עבור חצי הגמר השני שייערך בלונדון, בין ה6-9 ביולי, כשתנאי התשלום הם תנאים זהים לחלוטין. אנחנו מציעים לחכות קצת ולראות מי הן העולות לשלבי חצי הגמר, ולהחליט בהתאם.

 

ומה עם קצת ליגת האלופות?

חבילות הספורט השוות ביותר לא נגמרות בטורניר היורו, והנה ההזדמנות שלכם לטוס לברצלונה ולהנות ממשחק שמינית גמר ליגת האלופות של ברצלונה נגד נאפולי. ב769 יורו בלבד תהנו מטיסות ישירות, העברות, 3 לילות במלון וכמובן לדרוך בקאמפ נואו!

 

דאבל? הכי טוב!

לקינוח, כדאי שתדעו שחבילות הספורט האולטימטיביות כוללות לא משחק אחד אלא שניים באותה החבילה. כך, למשל, תוכלו להנות ממשחק משולב של ליגת האלופות וקלאסיקו שיתקיימו שניהם במדריד, ב1,549 יורו בלבד כולל טיסות, מלון וכרטיסי כניסה למשחקים. אתם עוד כאן? רוצו לקנות!

אצטדיון

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »