מה הוא משקל תקין לאוגר?

מי שמגדלים אוגר בבית, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מידע אודות תזונה נכונה ומשקל תקין. שכן, אוגרים עשויים לאכול לעיתים מעבר לכמות הממוצעת והדבר מוביל לא פעם להשמנת יתר. עובדה זו גרמה לנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין מה המשקל התקין של אוגר. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים ואיך תוכלו לשמור על משקל זה.

 

המשקל התקין של אוגר משתנה בין זנים שונים

רגע לפני שנציג בפניכם את המשקל התקין של האוגר, עליכם לדעת כי זה משתנה בהתאם לזנים השונים. בדיוק כמו שיש הבדל בין המשקל הממוצע של אישה, גבר וילדים, יש גם הבדל בין המשקל התקין של אוגרים שונים. כך שבעצם, אוגר סיבירי למשל צריך לשקול במשקל מסוים ואוגר סורי, מונגולי וסיני צפויים לשקול משקל אחר. היכרות עם עובדה זו תאפשר לכם להבין כי עליכם לבדוק תחילה את סוג האוגר שלכם ורק לאחר מכן לבדוק את משקלו.

אוֹגֵר

מה המשקל הממוצע?

מדריך זה נחשב למדריך מקוצר. כך שבעצם, אין באפשרותנו להציג בפניכם את המשקל התקין של כל אוגר מכל סוג שהוא. אם תרצו לקבל את האינפורמציה המעמיקה בנושא, עליכם ללחוץ על הקישור הבא: https://hamster-time.co.il. נציין בפניכם כי המשקל הממוצע של אוגר צריך לנוע בטווח שבין 80 גרם ל – 125 גרם. המשקל של האוגר הסורי צפוי לחרוג מן ממוצע זה ולהגיע אל 200 גרם ולעיתים אף מעט יותר.

 

תכירו את הגורמים שמשפיעים על משקל האוגר

יש כל מיני גורמים שונים שעשויים להשפיע על המשקל של האוגר. הסוג של האוגר, כאמור, הוא אחד הגורמים הבולטים ביותר. בנוסף לכך, יש את הגורמים הבאים שצפויים להשפיע על העניין:

  • הגיל של האוגר
  • התזונה של האוגר

אתם וודאי מבינים כבר בשלב זה כי אוגרים צעירים צפויים לשקול מעט פחות מאלו המבוגרים. אם נתמקד לרגע בנושא התזונה, נציין כי מדובר בעניין שצריך להכיר בו מקרוב ולשים לב אליו.

אוֹגֵר

כך תוכלו לשמור על משקל תקין של האוגר שלכם

לא ניתן לכם לצאת מהמדריך הנוכחי מבלי שתקבלו טיפים חיוניים שיאפשרו לכם לשמור על משקל תקין של האוגר. ההמלצה שלנו היא לשים לב כי אתם נותנים לאוגר כמות מדויקת של אוכל יבש, ממש כמו שכתוב על גבי הקופסא או השקית של מותג האוכל הנבחר. פרט לכך, דעו שאתם תמיד יכולים להוסיף מנת ירק קטנה שתאפשר לאוגר להגיע לשובע ותמנע ממנו לאכול מעבר לכמות המתאימה.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את המשקל הממוצע של האוגר והגורמים שמשפיעים עליו. בשלב זה אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע החיוני, כך שתוכלו להפיץ אותו הלאה אל מי שמתעניינים בנושא. נאחל שתדעו תמיד להעניק את התזונה המתאימה לחיית המחמד שלכם ושיהיה גידול נעים.

אוֹגֵר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו