מה זה אינטרנט כשר?

הציבור החרדי הרואה בחשיפה בלתי מבוקרת לתכנים ברשת – אלמנט הרסני, משחית וממכר, נדרש לפתרונות סינון מקסימליים לצורך שימוש ברשת לצרכי עבודה ולצרכים חשובים נוספים. על מצע הצורך הזה גדל לו מושג חדש המציע רמת סינון גבוהה במיוחד ומניעת גישה לאתרים ותכנים שאינן תואמים את אורח החיים של שומרי תורה ומצוות ברמה הגבוהה ביותר. מהו אינטרנט כשר? כל המידע בפוסט זה.

 

אינטרנט כשר: סינון גבוה לחוויית גלישה בטוחה

עבור אנשים המעוניינים למנוע את הסכנה שבגלישה במרחבי הרשת, נוצר המושג של אינטרנט כשר. אינטרנט מסונן ניתן לבחירה במגוון אופציות כאשר המסונן ביותר שבהן מבוסס תוכנה ייעודית שחוסמת אתרים ותכנים בצורה יזומה על פי הגדרות המשתמש ומאפשרת גישה רק לאתרים שנבדקו. כך פועל הסינון המוכר של נטפרי הפותח באופן חכם את האתרים והתכנים המאושרים לשימוש באישור גדולי ישראל, ומציע חווית גלישה בטוחה.

בעולם חשוף ועתיר פיתויים ממכרים, אינטרנט כשר הוא הפתרון הטוב ביותר לגלישה נוחה ללא צפייה בתכנים שאינם תואמים את ההלכה וההשקפה התורנית.

גלישה בטוחה

איך פועל האינטרנט הכשר?

ברמת סינון גבוהה מסוננים כל אמצעי המדיה הדיגיטלית (לא כולל רשתות חברתיות): תמונות, אתרים וסרטונים. סינון התמונות מתבצע ידנית על ידי נשים גויות מחו"ל שמכירות את הגדרים היטב. רק לאחר אישור, התמונות תיפתחנה לצפייה. סינון האתרים מתבצע בצורה רובוטית שמנטרת את סוגי האתרים השונים ומזהה תכנים בעייתיים.

במקרה בו אתר שלם נפסל הוא ייחסם לגישה ובמידה והוא לא מתאים לרמת החסימה שהגדיר המשתמש תופיע אצלו הערה לגבי נתון זה. בכל מקרה שבו האתר נמצא נקי ונמצאו בו רק תכנים מוכרים שאינם עולים בקנה אחד עם הראוי לצפייה, רק עמודים או קטעים בודדים יחסמו לגישה. את החיבור ניתן לבצע באמצעות חיבור נטסטיק למחשב של ספק אינטרנט כשר כדוגמת נטסטיק נטפקי או באמצעות התקנה של ראוטר.

 

יתרונות האינטרנט הכשר

כחלק מסך היתרונות המלא של האינטרנט הכשר, ניתן למנות את יתרון החסימה המדויקת המאפשרת לעבוד ולבצע פעולות במרחב המקוון מבלי להיחשף לתוכן בלתי ראוי. האינטרנט הכשר מציע בעיקר פתרונות סינון עבור אנשים עובדים הזקוקים לאתרי מידע, בנקים, דואר, דואר אלקטרוני, תכונות תכנות וניהול אתר עסקי. באמצעות האינטרנט המסונן מתאפשרת עבודה בטוחה ללא חשש לגלישה אסורה ברשת.

מרשתת

בחירת ספק אינטרנט כשר: גורמים שיש לקחת בחשבון

שימו לב שבבחירת ספק אינטרנט כשר יש לקחת בחשבון גורמים כגון: רמת הסינון, מהירות גלישה, נוחות גלישה, אמינות הספק, מחיר השירות וזמינות שירות לקוחות במקרה של תקלה. באמצעות בחירה נכונה של ספק תקשורת תוכלו ליהנות מגלישה נוחה וכשרה.

 

הכירו את יוסי תקשורת

יוסי תקשורת הינו ספק תקשורת מוביל של נטפרי, באמצעותו ניתן להתחבר לרשת מסוננת וליהנות מיציבות ומהירות גלישה בשירות מסור ביותר, אנושיות ומקצועיות. יוסי תקשורת – גלישה מצוינת בכשרות גבוהה במיוחד.

אינטרנט כשר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו