מה זה קמפיין ppc – והאם זה עדיף משיווק אורגני

כאשר אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, אתם עומדים בפני דילמה גדולה.

האם לבחור בקידום אורגני או לפתוח בקמפיין ppc? זאת שאלה של בעלי מקצוע רבים שרוצים לקדם את העסק שלהם בכל מה שקשור לערוץ הדיגיטלי.

כמובן שמטרה של כל עסק היא אחרת, אך בסופו של דבר, כל עסק ירצה להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, ולשלם פחות ולקבל הרבה, ושכמובן כל פעולות הקידום יביאו לו בסופו של דבר תוצאות.

אז במה לבחור? ומה עדיף יותר?

 

מזה ppc

ppc זה ראשי תיבות של pay per click, ופשוטו כמשמעו, המודל הוא עבור תשלום כל הקלקה על מודעה. גוגל מקצה 4 מקומות בראש העמוד ועוד 3 מקומות בתחתית העמוד למודעות פרסום. בדף החיפוש, אלה המקומות שבהם המודעה שלכם יכולה להתברג. אתם ודאי שואלים את עצמכם, איך המודעות מתבגרות במקומות האלה?

אז גוגל משקלל מספר של פרמטרים לקבל את ההחלטה היכן למקם את המודעה. גוגל מחשב את עלות לקליק שהמפרסם מוכן לשלם, רלוונטיות לביטוי החיפוש ודף נחיתה והביצועים. המיקום מתקבל באמצעות נוסחה בין עלות ההקלקה (שהמפרסם מוכן לשלם) לבין מדד הרלוונטיות. ככל שהמודעה תהיה יותר רלוונטית, כך תשלו פחות. אך ככל שהיא פחות רלוונטית, אתם תשלמו יותר.

 

קידום אתרים אורגני

בכדי להבין את ההבדל בין ppc לבין קידום אורגני, קודם נצטרך להבין את פירוש קידום אתרים אורגנים. כל שנייה מתבצעים 630,000 חיפושים במנוע של גוגל ברחבי העולם. 87% מהחיפושים בעולם מבצעים דרך גוגל, ובישראל הם עומדים 94%.

אלה נתונים שיגרמו לכל עסק לרצות לפרסם את העסק שלו בגוגל. קידום אורגני, הוא קידום העסק שלכם אל ראש תוצאות החיפוש לפי הביטוח בו השתמשו בחיפוש. שני הדברים שעליכם לדעת על קידום אורגני הוא שזה הוא תהליך שידרוש ממכם סבלנות, קידום נכון באמצעות חברה לקידום אורגני בגוגל תניב לכם תוצאות שיבנו לטווח ארוך.

הדבר השני הוא פשוט – הסבלנות שלכם משתלמת. בזכות קידום אורגני ושימוש נכון במילות מפתל, תוכלו להגיע לתוצאות באופן טבעי וקבוע. זאת אומרת שהביטוחים שבהם בחרתם יהיו מדורגים גבוהה, התנועה תגיע גם בלי קמפיין, ללא תשלום ולא תלות בהקלקה ובלי הגבלה על כמות הקליקים שתקבלו.

 

אז במה בוחרים

קידום ppc הוא מעין הימור. כלומר, אתם תלויים בשקלול של גוגל בסופו של דבר. אתם צריכים להיות תמיד רלוונטיים ותמיד צריכים להיות לכם מספר הקלקות מסוים בכדי שלא תהיו חייבים כסף במקום להרוויח. בקידום אתרים אורגני, אומנם תצטרכו להיות סבלניים יותר, אך הסבלנות בהחלט משתלמת.

 

לסיכום

באמצעות קידום אורגני תוכלו להגביר את החשיפה של העסק שלכם ולהקפיץ את תוצאות החיפוש, דבר שיגרום לכם לקצור את הפירות בבוא העת ולהנות מהם לאורך זמן. קידום אורגני עוזר לבעלי עסקים להגביר את האמינות אצל קהל הלקוחות שלהם, וגם התועלת היא ארוכת טווח והופך את הקידום האורגני למשתלם מאוד.

אתר בנוי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »