מה עדיף – מתכנת שכיר או פרילנס

עסקים וחברות רבות, אשר מבקשות לבצע פרויקט או פעולת תכנות חדשה, נתקלים בשאלה הכל כך חשובה ונפוצה – מה כדאי, לשכור מתכנת עבור ביצוע הפרויקט הזה כשכיר בחברה, או מתכנת שיעבוד פרילנס.

השאלה הזו היא בהחלט נפוצה ומעבר לכך, היא גם קריטית ותשפיע מאד על התוצאות שתקבלו וגם על משך הזמן שייקח להם.

כדי להבין מה האפשרות שבאמת הכי נוחה, לפניכם הכל על מה עדיף – מתכנת שכיר או פרילנס.

 

מתכנת שכיר או פרילנס – מתי ניתקל בדילמה הזו?

הדילמה של האם לשכור מתכנת שכיר או האם לשכור מתכנת פרילנס, היא דילמה נפוצה מאד בעולם העסקים כיום והיא תצוץ במקרים בהם תהיה לנו עבודה לבצע, פרויקט מסוים שהיינו רוצים עבור העסק שלנו – ואנו נמצאים בעקבותיו בלבטים, הנוגעים למי נרצה שיבצע את העבודה, מתכנתים פרילנסרים מחברה חיצונית, או מתכנת שכיר שנגייס עבור התפקיד הזה. למעשה, האפשרויות האלה שונות מאד אך בהחלט יכולות להיות יעילות באותה המידה, כך שפתרון הדילמה הנו אינדיבידואלי וכל בעל עסק או שאיפה עסקית המעוניין לבצע עבודות תכנות – יענה עליה באופן המתאים לו לאחר שקלול היתרונות והחסרונות.

 

מדוע כדאי לבחור במתכנתים פריסלנסרים?

הבחירה של מתכנתים פרילנסרים עבור השאיפות הטכנולוגיות והעבודה שאנו מעוניינים לבצע – היא בחירה נפוצה מאד, שעבור רבים נחשבת לנוחה יותר, לזו שתספק יותר ראש שקט ואפילו לזו שתעלה פחות כסף ופחות מאמץ. הסיבות הן רבות:

 

אין תהליך גיוס וקליטה מייגע

העובדה ששכירה של מתכנת פרילנס לביצוע העבודה, לא מצריכה תהליך גיוס ארוך או הסברים וקליטה, אלא פשוט בחירה של מתכנת פרילנס תותח שיכול לעשות את העבודה תוך כמה שבועות בלבד.

 

אין צורך בקליטת עובד לטווח ארוך

יתרון נוסף שגורם לרבים לבחור במתכנת פרילנס, היא שבחירה זו מתאימה עוד יותר עבור עסקים שלא מעוניינים לגייס עכשיו עובד ואז להמשיך להעסיק אותו אחרי הפרויקט עבור דברים אחרים, אלא מעוניינים באמת בעבודה חד פעמית בלבד.

 

תשלום ותקציב

עניין נוסף שגורם לעסקים רבים לבחור במתכנת פרילנס, היא התקציב – למעשה עם מתכנת פרילנס אפשר לסגור מחיר ותקציב עבור העבודה, תקציב חד פעמי עבור העבודה או משכורת חודשית שתאפשר לפרויקט להיגרר עוד ועוד ולעלות יותר.

 

אז איך תדעו מה הבחירה הנכונה בשבילכם?

כעת לאחר שעברנו על מספר יתרונות וחסרונות בשכירת מתכנת פרילנס או שכיר, הבחירה נתונה בידיכם, ועל כל בעל עסק לקחת את ההחלטה שנוחה לו ומדברת אליו יותר. מתכנת פרילנס יכול להיות נוח שכן מדובר בעבודה חד פעמית ועם תקציב ברור, לעומת זאת מתכנת שכיר יכול להיות יעיל גם בפרויקטים נוספים בהמשך ובהטמעה בחברה אם זה מה שאתם מחפשים עבור העסק – לכן, חשבו היטב על כל השיקולים ובצעו את הבחירה הנוחה עבורכם.

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »