מה עדיף צלייה או סוכך למרפסת?

אז מה עדיף, צילייה (צלייה וגם ציליה) או סוכך למרפסת? אין ספק, כולנו אוהבים את כוס הקפה שלנו תחת השמש המלטפת של הבוקר, רק שלפעמים היא כבר חזקה מאוד בשעות המוקדמות. אם כך, באילו פתרונות הצללה נבחר למרפסת או לגינה והגג?

ישנם סוככי זרועות שתוכלו לבחור, פרגולות אלומיניום ועץ, סוככים קבועים וגם מרקיזות. יחד עם כל אלו, גם קיימות רשתות צל ואפילו צליות למרפסת בגדלים לפי התאמה אישית לצרכים שלכם. אם ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של פתרונות הצללה למרפסת והגינה, במה תבחרו? אין ספק שהבחירה עשויה לבלבל גם את הצרכנים הכי חכמים בינינו.

 

איזו הצללה למרפסת לבחור?

אם כך, בואו נתרכז במספר פתרונות הצללה שחשוב להכיר. ראשית, אנחנו שמחים להציג בפניכם פתרון הצללה שנקרא צלייה. צליות למרפסת, צליות לגינה וגם צלייה לגג הבית, עשויות להיות מיוצרות מחומרי גלם מאוד איכותיים, כמו למשל בד לייקרה.

מדוע בד לייקרה נחשב כל כך איכותי? זאת, היות והוא מסוגל לחסום ולסנן עד כ-98% מהקרינה של השמש, נתון בהחלט מרשים. יחד עם יכולתה של ציליה לגינה להגן עליכם בפני השמש, ישנם פתרונות הצללה מעולים נוספים. מתקשים לבחור? בין אם תרצו להתקין סוכך למרפסת או צלייה, מומלץ יהיה תמיד לקבל ייעוץ מקדים מהמומחים בתחומים אלו אל הצללה לגינה והמרפסת.

 

מה ההבדל בין סוככים למרפסות לבין צליות לגינה?

סוכך למרפסת ימנן את הקרינה ויסנן אותה גם הוא, רק שהוא גם יהיה ניתן לקיפול וסגירה בחלק מהדגמים. שימו לב, זהו נתון חשוב ביותר. בעוד שצלייה למרפסת תהיה קבועה ומתוחה, סוככים גם יהיו ניתנים לסגירה בחלק מהדגמים, מה שמאפשר לכם הרבה יותר גמישות אפקטיבית.

לגבי מחירים של פתרונות הצללה שונים, חשוב לציין כי בכל מקרה, תמיד צילייה תהיה זולה יותר מאשר התקנת סוככים למרפסת. ויחד עם זאת, התקנת סוכך במרפסת אמנם תהיה יקרה יותר מאשר התקנת צלייה, אך יהיה מדובר בד"כ בפתרון עיצובי יותר.

 

מה יותר מעוצב? סוכך או צלייה?

בסופו של דבר, דברים תלויים גם בטעם העיצובי שלכם. אם מה שעושה לכם את זה, זה דווקא צלייה למרפסת, בהחלט לכו על זה. צליות עשויות מחומרי גלם איכותיים ביותר וחזקים, שעומדים בפני תנאי מזג האוויר הכי קשים שיכולים להיות בארץ. כמובן שעל ההתקנה להיות תמיד מאוד מקצועית.

בכל מקרה בו אתם מתפשרים על מקצועיות ואיכות התקנת צליות לגינה ולמרפסת, אתם מסתכנים בכך שהצלייה פשוט תתעופף בחורף הראשון. שימו לב, זה עשוי לסכן אפילו נפשות. צלייה שמתעופפת באוויר? לא מומלץ, במיוחד בהתחשב בעובדה שהצליות בדרך כלל מורכבות גם ממוטות עץ. במילים אחרות, על תתפשרו על המקצועיות הכרוכה בדברים כמו התקנת פתרונות הצללה במרפסת.

מקום מוצל

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו