האם מומלץ להזמין קוסם ליום הולדת 40?

כולנו חווינו במהלך חיינו אירועים שכללו קוסמים. אולי בתור ילדים, אולי בתור מבוגרים. אירוע עם קוסם הוא חוויה מרתקת וקסומה, שמתאימה לאירועים המשמחים כמו יום הולדת 40, בהם יש צורך במופע מרכזי ייחודי או בבידור. הופעה של קוסם יכולה להפוך את האירוע למיוחד ביותר, כאשר היא נעשית בטיימינג נכון ומותאמת לקהל. איך תדאגו להפוך את יום ההולדת ה-40 שלכם לבלתי נשכח? על כך במאמר שלפניכם

 

אינטראקציה עם הקהל

כמובן שאפשר להזמין קוסם ליום הולדת גיל 40, אבל, לא כל קוסם יהפוך את יום ההולדת לחוויה של פעם בחיים. כדי להפוך את המסיבה לחוויה, יש מספר דברים שצריכים לקרות בהופעה והראשון ביניהם הוא אינטראקציה עם הקהל. שיתוף של הקהל במסיבה יוצר תחושת גיבוש ויחס. השעשוע, שמושך את תשומת לבם של המשתתפים, הופך להיות חלק מהם כאשר מתאפשר להם לקחת חלק במופע. אם כך, עבור יום הולדת 40 תרצו קוסם שיוצר אינטראקציה, משתף את האורחים בפעלולים ומפקס את הקהל הבוגר.

 

אמני חושים

פעמים רבות, קוסמים לא יענו על הצרכים של הקהל הבוגר. הם יכולים להופיע עם קסמים שכבר ראיתם, ולעתים מרגיש כאילו כבר ראינו הכול ושום דבר לא יוכל להפתיע אותנו. במקרה כזה אפשר להזמין מנטליסט, שהוא אמן חושים אשר יודע להזיז חפצים בעזרת המחשבה, לקרוא מחשבות ובגדול-לשחק עם התודעה. זה יכול להיות פתרון מצוין. מנטליסט רון גליקסמן למשל, יידע להפתיע את הקהל הבוגר ולבצע מגוון של הפעלות שונות שיסקרנו וירתקו את כולם.

 

אמן בעל חוש הומור

בסופו של דבר, מי שצוחק זוכר. הופעה שמצחיקה אתכם, מפתיעה אתכם ומרגשת, תישאר עם המוזמנים למשך תקופה ארוכה. היא תשאיר את חוגג יום ההולדת והאורחים בתחושת אופוריה, כי הם כרגע חוו משהו קסום. מופע עם חוש הומור וצחוק הופך לזיכרון מדהים. היכולת להופיע עם קסמים או חושים שונים וגם לדעת להצחיק את הקהל, מקלילה את החגיגה והמופע ומשלבת בין אלמנטים שונים שיוצרים מופע מרהיב. אפשר לשתף את האמן בבדיחות של הקהל שיהיה בהופעה או לחילופין לתת לו מידע על המשתתפים כדי שיוכל לשלוף יותר בדיחות שישעשעו אתכם.

 

איך אמן חושים פועל וכיצד זה מגבש?

ביום הולדת, בייחוד של בני ה-40, מתאגדת פעמים רבות קבוצת קהל שמעוניינת להתגבש. טריקים מחשבתיים הם פעולה מצוינת ביכולתה לגבש את האורחים. בגיל הבוגר, הפעילות המוחית היא מתקדמת ואמן חושים יידע לתעל זאת לטובתו. ישנם דברים רבים שלא נתפסים במודע שלנו, מכל מיני סיבות שונות, אך הם בהחלט נתפסים בתת המודע.

אמן חושים מקצועי, יידע לתעל את הטריקים המחשבתיים ולהחדיר אותם לתת המודע של מי שיושב מולו. כשקורה משהו שאינכם יודעים איך הוא בכלל קרה, אתם משתפים את מי שסביבכם ודנים יחד בתהייה "כיצד זה ייתכן?"

קוסם יום הולדת

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו