מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מוניות גדולות לשדה התעופה?

נוסעים לחופשה משפחתית בחו"ל? זקוקים למונית גדולה לשדה התעופה? במאמר זה נבין לעומק מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מונית, מהי העלות וכיצד תוכלו לחסוך זמן ומאמץ בעת ההזמנה.

הזמנת מוניות גדולות לשדה התעופה – מה חשוב לדעת לפני?

קו הנסיעות לנתב"ג באמצעות מוניות נחשב לאחד העמוסים בישראל, כאשר מדי שנה נוסעים מכל רחבי הארץ עשרות אלפי נוסעים למטרות טיולי משפחות אשר הפכו לפופלרים מאוד בזכות מדיניות שמיים פתוחים ומחירים מוזלים בעבור בתי מלון והעברות. על מנת שתוכלו להיערך לנסיעה באופן הטוב ביותר, עליכם לבצע הזמנה של מוניות גדולות אשר יכולות להכיל מספר נוסעים רב, כאשר היום הסטנדרט של מוניות כאלו עומד על 6-10 נוסעים בממוצע, תלוי בסוג הרכב. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי הזמנה של מונית גדולה לנתב"ג מצריכה גם היערכות מבחינת הכבודה, ולכן חשוב לוודא בעת הזמנת המונית כי ישנו תא מטען רחב כמו גם אפשרות להניח את התיקים והמזוודות על הגג, באופן מאובטח. יחד עם זאת, אחד האלמנטים אשר מטרידים יותר מכל בכל הקשור להזמנת מוניות גדולות לשדה התעופה הוא כמובן נושא המחיר, כאשר רבים סבורים כי מדובר במחירים מופקעים אשר יצריכו הוצאה כספית משמעותית. מדובר בטעות, כאשר כיום ניתן לבצע הזמנה של מונית בעלות כספית אטרקטיבית. כיצד? להלן הפרטים.

רכבי שירות

טסים לחו"ל? הורידו את אפליקציה airport-city

טיול משפחתי בחו"ל הוא מורכב, בעיקר כאשר מעורבים ילדים. לאור העובדה כי אתם ניצבים בפני יום עמוס בהגעה לנתב"ג, צ'ק אין ולאחר מכן דיוטי, מומלץ לדאוג למונית גדולה אשר תקל עליכם מבחינת ההגעה, ובכך לחסוך בעלויות הגבוהות אשר יידרשו מכם במידה ותבחרו להגיע באמצעות הרכב הפרטי. על כן, בחירה באפליקציית airport-city היא הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו לעשות, כפי שנסביר כעת.

הזמנת מוניות גדולות לשדה התעופה – הכירו את airport-city

האפליקציה הושקה בישראל ומאז כובשת את שוק המוניות העמוס, כאשר האפליקציה הינה הפלטפורמה היחידה בישראל אשר מתמחה בנסיעות לנתב"ג למוניות קטנות וספציפית גדולות, בהתאמה אישית למספר הנוסעים ולכבודה אותה תיקחו עמכם לצורך טיול משפחתי מורחב או נסיעת עסקים. בנוסף, באפליקציה מפורסם באופן גלוי מחירון מוניות בין עירוני אשר יאפשר לדעת מראש מהו המחיר אותו תשלמו בעבור הנסיעה לשדה התעופה, כאשר לרוב מחיר של נסיעה כזו מתבסס על המרחק ממקום מגוריכם לשדה, כבודה וכן השעה בה תחליטו לצאת לנסיעה, כאשר יש הבדל בין תעריף יום לבין תעריף לילה. כך או כך, הנסיעה המשפחתית שלכם תהיה ללא ספק נסיעה נוחה ומהירה המתבצעת באמצעות צי רכבים מותאם למספר נוסעים, גם כאשר מדובר בהזמנה המצריכה מספר מוניות אשר מגיעות לכל נקודה בארץ, במשך כל השבוע ו 24 שעות ביממה.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »