אילו חובות לא ניתן למחוק בעזרת הליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל אומנם עלול להישמע מרתיע עבור רבים אך הדבר מהווה פתרון מצוין עבור בעלי חובות רבים אשר לא ניתן לעמוד בהם. ההליך מאפשר למחוק את מרבית החובות של האדם החייב ומאפשר לו לצאת לדרך פיננסית חדשה. יחד עם זאת, גם הליך זה מוגבל וישנן חובות אשר לא ניתן למחוק בתהליך זה. מהו הליך פשיטת רגל, למה זה יכול להשתלם ואילו חובות לא ניתן למחוק בעזרת ההליך?

 

מהו הליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל הינו הליך מחיקת חובות, בו החייב מבקש לרדת מכלל נכסיו ובכך לפטור עצמו מחובותיו. ההליך יכול להיות הליך משתלם ויעיל במיוחד לאנשים אשר נמצאים במצב של חובות רבים ומוטלים עליהם הגבלות פיננסיות רבות. מדובר בתהליך שכיום מתנהל בצורה מהירה ותוכלו לאשר את תחילת ההליך לאחר כחודש בלבד.

 

מתי ולמה כדאי לבצע הליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל הינו הליך המומלץ לאנשים בעלי חובות רבים ולא יכולים לעמוד בהם. ההליך מאפשר לכם למחוק את מרבית החובות שלכם להתחיל בדרך פיננסית חדשה. הדבר יכול להקל עליכם במיוחד היות וכאשר אתם נמצאים בחובות יוטלו עליכם הגבלות רבות על ידי הגורמים להם אתם חייבים. אם אתם מעוניינים לבחור בדרך פיננסית חדשה, כדאי לבחור מחיקת חובות עם דניאל ינובסקי.

 

אילו חובות לא ניתן למחוק בהליך פשיטת רגל?

כאמור, הליך פשיטת רגל מוגבל לחובות מסוימות שלא ניתן למחוק: חובות לתשלומי מזונות המעוגנים בפסק דין, תשלום עונשי, חוב הנוצר בדרך של מרמה, או חוב אשר נובע מביצוע של עבירות מסוג: גניבה, עבירות מין, אלימות חמורה (וזאת לפי הגדרת חוק זכויות נפגעי עבירה).

 

האם יש החרגה לחובות שלא ניתן למחוק?

למרות שהחוק לא מאפשר למחוק את החובות המתוארות לעיל, ישנן החרגות ולפי פסיקת בית משפט ניתן לבטל חובות בגין תשלומי מזונות בהינתן נסיבות חריגות מצדיקות. כמו כן, בהינתן אותם תנאים מצדיקים ניתן לבטל חוב שנוצר כתוצאה מאי תשלום בזמן של תשלום עונשי, בהינתן שחוב זה נוצר לפני מועד פתיחת ההליכים.

 

האם הליך פשיטת רגל יעזור לי לצאת לדרך חדשה?

הליך פשיטת רגל הינו הליך מהיר אשר יעזור לכל בעל חובות גבוהים לצאת לדרך פיננסית חדשה ונקייה, וזאת בתנאי שלא מדובר בחובות שלא ניתן למחוק.

 

הליך פשיטת רגל – הליך שיעזור לכם למחוק את רוב החובות

לסיכום, הליך פשיטת רגל הוא הליך משפטי בהם אתם מבקשים למחוק את כל החובות שיש לכם וזאת כאשר אין לכם את היכולת לשלם אותם. במהלך הליך זה, תאלצו להיפטר מכל הנכסים הרלוונטיים לפשיטת הרגל שלכם וימחקו מרבית החובות שלכם מלבד תשלומי קנסות בגין ביצוע עבירות ותשלומי מזונות, מלבד החרגות מבית המשפט בנושא.

הליכי פשיטת רגל

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »