3 מכשירי ניקיון חדישים שאי אפשר בלעדיהם

 אומנם ניתן לשטוף את הבית עם דלי מים, סחבה ומגב אך מדוע לעבוד קשה כשיש מכשירים חדישים שיעשו את העבודה בשבילכם וינקו את הרצפה בצורה יסודית. ריכזנו את 3 מכשירי הניקוי שאי אפשר בלעדיהם.

 

1 – שואב אבק ומים תעשייתי

ישנם לא מעט סוגים של שואבי אבק חדישים ומתקדמים ביניהם כאלו הפועלים בצורה רובוטית, ללא ניווט של בני אדם המזהים את הלכלוך בעזרת קרני אינפרה אדום, אחרים עובדים על סוללות או באופן ידני והם יותר קומפקטיים וכאשר לא רוצים שחוט החשמל יפריע בשאיבה משתמשים בשואב אלחוטי וקליל. למרות זאת, ישנם שואבי אבק מסיביים ועוצמתיים השואבים גם מים. יש להם מסננים ללכלוך, מכלים ענקיים וגלגלים המסייעים להם לנוע בחדר. למעשה מדובר על מכונות שטיפה בדיוק כמו שיש לחברות הניקיון ולכן גם המחיר שלהן הוא בהתאם. חשוב לבחור במכונת שטיפה המתאימה לכל סוגי האריחים או להשכיר מכונת שטיפה בלחץ שתסייע לניקוי יסודי ומקצועי. חברת הניקיון המומחה לניקיון בתים תוכל לסייע לכם בבחירת מכונת שטיפה משוכללת ששואבת מים ובמכשור נוסף.

 

2 – מכונת פוליש

מכונת פוליש תפקידה לאטום את הרצפה בחומר שימנע ממנה לקבל סדקים וכתמים קשים. כלומר, זוהי הדרך האופטימלית לתחזק את הרצפה ולגרום לה להבריק לאורך זמן. בין אם מדובר בבית ובין אם במשרד, הפוליש מחדש את הרצפה וגורם למקום להיראות נוצץ וזוהר יותר. ישנם אנשים רבים המוותרים על החלפת הריצוף בזמן השיפוץ ומחדשים אותה בפוליש וכך חוסכים הרבה כסף. למכונת הפוליש יש מברשות מיוחדות העשויות מחומר קשיח. המברשות מסתובבות מהר מאוד בעת הפעלת המכשיר וכך הן מקרצפות את הרצפה ומסירות את הכתמים הקשים ביותר. על מנת להשתמש במכונת פוליש צריך לדייק ולקרצף כל כתם וכתם. בשונה מקרצוף ידני בסקוטש, המכונה יעילה לשטח גדול. לאחר הקרצוף המכונה גם מגרדת בעדינות את השכבה העליונה השומנית של הריצוף ולכן היא מחדשת אותה. בסוף הפעולה מורחים חומר שעווה כמו וקס או קריסטל בהתאם לסוג הרצפה, על מנת שהיא תבריק ותקבל הגנה. זוהי הדרך האופטימלית לתחזוקה של הרצפה ולכן במקום לרכוש או להשכיר מכונת פוליש, מומלץ להזמין פעם בשנה את חברת הניקיון לצורך ביצוע הפוליש.

 

3 – מנקה חלונות אוטומטי

אחת ההמצאות היעילות ביותר הוא רובוט בעל שני ראשים המנקה את החלונות מבפנים ומבחוץ בדומה לניקוי של האדם. כלומר, צד אחד מחזיק את החלון והצד השני משפשף אותו, מסיר את האבק ומבריק את השמשה. המנקה הרובוטי עובד באמצעות סוללה ויכול להספיק לנקות שטח של מטר מרובע תוך 180 שניות. בצורה אופקית, בלי למרוח וללא שריטות, הרובוט מסיר את הכתמים הקשים ביותר עם מטליות מיקרופייבר שניתנות לשימוש חוזר וניתן להפעילו באמצעות שלט רחוק.

מכשיר ניקיון

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו